ELF Blush

P1030053 - kopieMet highlighters en blushes kan je mij altijd blij maken. Er zijn zoveel verschillende kleuren en finishes dat je bij elke make-up look of zelfs bij elke outfit een andere blush en highlighter kan dragen. Toen ik mijn eerste bestelling bij ELF plaatste was het dan ook geen verassing dat ik een blush en highlighter bestelde. Ik kocht de blush Tickled Pink en de highlighter Gotta Glow en daar schrijf ik vandaag een review over!

P1030039 P1030044De blushes komen in een zwart doosje. Een klein beetje verspilling vind ik persoonlijk, bij mij vliegen deze doosjes altijd onmiddellijk in de vuilbak. Het ziet er natuurlijk wel leuker en een beetje luxer uit. Op het doosje vind informatie over het product.

P1030047En dit is de verpakking zelf. Zwart, rechthoekig, met het ELF logo erop en een klein ‘venstertje’ waardoor je de kleur heel goed kan zien. De verpakking lijkt heel erg op de NARS blushes!

P1030053In het product is het ELF logo gedrukt, dit zie je vooral bij duurdere producten en ik vind het wel een leuk detail.

P1030060-tileTickled Pink

Tickled Pink is een oud roze kleur met subtiele glitters erin. Hij geeft niet heel veel pigment af en op de swatch vind ik hem toch veel naar oranje neigen en je ziet de glitters ook niet echt terug.

P1030068-tile

P1030056-tileGotta Glow

Gotta Glow is een geel-goude highlighter. Deze geeft wel veel pigment en ook zie je de glitters hier wel echt terug. Op de swatch vind ik deze highlighter meer wit dan geel maar ik vind de goude glitters echt heel mooi!

P1030074Na het gebruik is het logo in de highlighter al bijna helemaal verdwenen, deze is ook heel poederig! Tickled Pink is ook redelijk poederig, dat vind ik wel lastig omdat de verpakking dan vaak heel vuil wordt.

P1030164Op deze foto draag ik Gotta Glow, daaronder Tickled Pink en daaronder een bronzer van Guerlain. De highlighter vind ik prachtig! Je ziet de goude glow heel goed terug en hij past ook bij verschillende looks. Tickled Pink is net iets lastiger, ik heb redelijk veel product aangebracht en toch zie je de blush niet echt terug, heel weinig pigment dus!

Je kan deze blushes bestellen op eyeslipsface.be voor €4,00 per stuk.

XOXO Jerka

Geef een reactie

