Photo Diary #1

pizap.com14167620121321Ik probeer al ongeveer 3 weken om te beginnen met een photo diary, maar aan het einde van de week vergeet ik altijd foto’s te maken. Vorige week heb ik het eindelijk volgehouden! Er is niet veel speciaals gebeurd, ik was ziek, ging naar school en keek veel series.

2014-11-17 10.26-tileddMaandag begon al direct goed, ziek! Ik was de week ervoor ook een paar dagen ziek geweest en dat was nu weer terug. Ik begon de dag met een nieuwe Zoella video en een lekker smoothie. In de namiddag voelde ik me al beter en besloot ik de afwas te doen. Dat was blijkbaar toch niet zo’n goed idee want daarna voelde ik me weer rot. Ik at een passievrucht om een paar extra vitamientjes binnen te krijgen. In de avond ging ik nog naar de dokter.

2014-11-18 12.12-tileddddDinsdag voelde ik me veel beter en ging naar school, ik had twee verplichte lessen dus ik moest wel gaan… Mijn eerste les begon om 11u. Die heb ik gemist omdat de bus besloot om gewoon helemaal niet te komen. Na 30 minuten in de kou te wachten gaf ik het op en ging ik weer naar huis. Om half 2 begon het labo, een les die ik echt niet wil missen, dus deed ik een nieuwe poging. Gelukkig was de bus nu wel o ptijd en kwam ik zelfs te vroeg aan op school! Ik was verschrikkelijk moe omdat we tijdens het labo, dat 4u duurt, bijna de hele tijd moeten rechtstaan dus ik eindigde vroeg in bed met het boek How Blogs Work en een paar Friends afleveringen.

2014-11-19 10.01-tileWoensdag begon mijn eerste les om 8u. Natuurlijk was mijn bus weer te laat en kwam ik dus ook te laat in de les. Ik moest helemaal achteraan gaan zitten, zonder tafel, omdat het lokaal te klein was en er dus geen plaats meer was. Ik was gelukkig wel redelijk vroeg thuis en ik had mijn mama belooft dat ik het avondeten zou maken dus daar begon ik aan rond half 6. Dit is zo verschrikkelijk lekker, ik zou het elke dag kunnen eten!

2014-11-20 10.03-tileDonderdag ging ik pas om 13u naar de les en had dus tijd voor een lekker ontbijtje! Ik was helemaal vergeten dat we voor chemie een oefening moesten afmaken, dus dat deed ik nog snel. En ik had een kleedje aan! Ik draag bijna nooit meer kleedjes, alleen soms tijdens het uitgaan. Vorige week kocht ik dit prachtige kleedje bij Pull&Bear en ik kon niet wachten om het aan te doen.

2014-11-21 09.06-tileVrijdag besloot ik niet naar de les te gaan. Ik werd wakker om half 8 en keek de nieuwe aflevering van The Big Bang Theory in bed. Na een lekker warm bad maakte ik mij klaar, want ik ging naar de boyfriend die ik al een hele week super hard miste. Omdat hij nog tot volgende zaterdag proefdagen heeft bij zijn nieuwe studentenjob zie ik hem deze twee weken een beetje minder. Mega excited dus om mijn babes terug te zien.

2014-11-22 11.23-tileZaterdag was ik al vroeg weer thuis en keek ik de nieuwe shortfilm van Joey Graceffa, Haunting Ian. Ik was een beetje in de war door het verhaal en vond zijn vorige shortfilm beter. Ik nam foto’s voor een paar artikelen en bewerkte die ook direct. De hele week had ik al last van hoofdpijn en dat kwam zaterdag ook weer terug. Ik maakte verse appelsiensap en had er gelukkig de rest van de dag geen last meer van.

2014-11-23 09.31-tileZondag werd ik rustig wakker met een nieuwe vlog van Joey Graceffa, zijn husky puppy Wolf ik zo ongelofelijk cute! Elke keer als ik een vlog kijk van hem word ik een klein beetje verdrietig omdat ik mijn mama maar niet kan overhalen om ook een hond te nemen. Ik moest eigenlijk studeren maar had daar niet heel veel zin in en maakte daarom deze skull look! Ik had helemaal niet verwacht dat het zo goed zou lukken en ik was echt blij met het resultaat. Mijn oma had soep gemaakt en belde of ik die niet wou komen halen, ze woont bij mij in de straat dus is het niet veel moeite om dat te doen. Omdat ik geen zin had om veters te binden enzo deed ik snel mijn slip ons aan en werd weer helemaal verliefd. Ik doe ze niet vaak aan omdat ik altijd bleinen krijg en dat vind ik echt super jammer. Ik nam in de avond nog een lang bad en ging vroeg slapen omdat ik weeral hoofdpijn had…

Volgende week moet ik toch echt meer voor school gaan doen. De blok komt dichter bij en ik wil niet alles dan nog leren. Momenteel heb ik nog niets leuk gepland maar daar kan natuurlijk nog verandering in komen (hoop ik).

XOXO Jerka

Geef een reactie

