Skull Make-up Look

P1030488Ook al is Halloween al lang voorbij, ik blijf graag experimenteren met make-up. Op dagen dat ik mij verveel, of eigenlijk moet studeren maar daar niet veel zin in heb, pak ik al rap mijn kwasten erbij en probeer ik nieuwe dingen uit. Een aantal dagen geleden was zo’n dag, ik maakte deze skull look, geΓ―nspireerd op een look die Chrisspy voor Halloween maakte.

P1030505Ik had eigenlijk niet verwacht dat de look zo goed ging lukken. Ongeveer 2 jaar geleden deed ik ook een poging om een skull look te maken en dat mislukte compleet. Ik had toen geen voorbeeld foto gebruikt en ik denk dat dat toch echt wel nodig is. Ik ben ontzettend blij met hoe deze look gelukt is en ook al is het geen Halloween, ik wil hem toch graag delen vandaag!

P1030504 P1030496 P1030528 P1030529P1030508

XOXO Jerka

Geef een reactie

