ELF Lipstick in Rosy Tan

P1030266 - kopieVandaag review ik een ELF (Eyes, Lips, Face) lipstick uit hun minerale lijn. Deze lipstick zijn een beetje duurder dan de normale producten van ELF, maar je krijgt er ook wel betere kwaliteit voor. Ik ben al een hele tijd opzoek naar de perfecte nude lipstick voor mijn lippen, geen gemakkelijk zoektocht! Ik las heel veel goede dingen over deze lipsticks van ELF en besloot daarom om eens een kijkje te nemen in de webshop om te kijken of er een mooie nude kleur tussen zat. Rosy Tan leek op het eerste zicht het best bij mijn lipkleur te passen, dus die heb ik besteld.

P1030259 pizap.com14168410721881De minerale producten van ELF bevatten geen parabenen en chemische kleurstoffen en ze worden ook niet op dieren getest. De lipstick ontvang je in een kartonnen doosje waar al deze informatie opstaat.

P1030264Wanneer je de lipstick uit het doosje haalt, zie je een mat zwarte vierkante huls. Ik vind de huls eigenlijk heel mooi. Hij voelt stevig aan, gaat niet heel makkelijk open en is dus handig om mee te nemen.

P1030266Ik hou ontzettend van nieuwe lipsticks, geen idee waarom maar ik vind ze er altijd zo mooi uitzien. De binnenkant van de huls is glanzend zwart, moooi!

P1030274Toen ik de echte kleur van de lipstick zag wist ik niet goed wat ik moest denken. Hij ziet er nogal bruin uit en misschien ook wel veel te donker voor mijn lippen…

P1030276Op de swatch ziet hij er al een beetje rozer uit, dit ziet er beter uit!

P1030561En dit is Rosy Tan op mijn lippen. Oh god, ik ben verlieft! Het is een mix van roos en bruin en hij past gewoon perfect bij mijn lippen! De lipstick is nÊt iets donkerder dan mijn natuurlijke lipkleur maar dat vind ik er net zo mooi aan. Het geeft mijn huidskleur en mijn hele gezicht net dat beetje extra.

P1030564 P1030565De lipstick is niet heel creamy maar ook niet droog. Hij brengt wel een beetje stroef aan en je moet zorgen dat je niet te veel velletjes hebt want dan is hij niet meer mooi. Rosy Tan blijft ongeveer 3 uurtjes zitten, maar als je eet of veel drinkt moet je deze lipstick wel sneller bijwerken.

P1030269Ik ben ongelofelijk tevreden over de ELF lipstick! Eindelijk heb ik een goede ‘my lips but better’ lipstick gevonden en dat voor een budget prijs. Je kan Rosy Tan uit de minerale lijn van ELF kopen in de webshop voor â‚Ŧ5,00.

XOXO Jerka

EÊn reactie

Geef een reactie

