Photo Diary #2

pizap.com14173717743431De afgelopen week had ik veel early mornings maar ging ik niet veel naar de les. Ik had een onverwacht dagje met the boyfriend, las Girl Online van Zoella uit en ik droeg een leren broek!

maandagMaandag ochtend stond ik vroeg op om de laatste dingen aan een groepswerk af te werken dat die dag ingeleverd moest worden, en terwijl keek ik Friends. Daarna ging ik me klaarmaken en deed ik deze geweldige trui van Pull&Bear aan. Ik ben zo blij dat er een Pull&Bear in Leuven is sinds een paar maanden! Ondertussen is het mijn favoriete kledingwinkel. In de avond maakte in mijn labvoorbereiding voor de les van dinsdag.

dinsdagDinsdag was het verschrikkelijk koud dus deed ik mijn heel geliefde muts gewoon de hele dag aan. Onderweg naar de les besefte ik dat ik eigenlijk helemaaaaal geen zin had in een labo van 4 uur. Mijn vriend stuurde of ik niet wou langskomen, en ja toen ging ik naar hem in plaats van naar de les. Na het avondeten wou ik nog niet naar huis vertrekken dus keek ik maar hoe the boyfriend LoL speelde want om een of andere reden vind ik dat heel leuk.

woensdagWoensdag bleef ik een beetje langer in bed liggen met mijn super zachte en warme pyjama broek van Primark. Ik at een groene appel met pindakaas en raw cacaobits voor ontbijt, lekkkker! En in de middag kreeg ik eindelijk Girl Online thuis bezorgd. Ik vind Zoella helemaal geweldig en kijk haar video’s met veel plezier. Nu haar eigen roman eindelijk uit is en ik hem ook in mijn handen heb hou ik nog meer van haar!

donderdagDonderdag deed ik voor de eerste keer mijn leren broek van Boohoo aan. Hij is niet echt leer, maar heeft zo’n overspray of hoe je het ook noemt. Hij zit echt surprisingly goed en ik vind hem heeeel vet! Ik had deze week ook een paar gesprekken met mijn vriend over mijn blog. Er gaan een paar veranderingen komen, waaronder een nieuwe lay-out, die ik donderdag helemaal bedacht, later hier meer over! Bij de Action kocht ik 2 weken geleden allemaal leuke kerstspulletjes waaronder deze papieren met kerstpatroontjes op. Ik besloot om hiermee kerstkaarten te maken.

vrijdagVrijdag keek ik 2 afleveringen van Safety First, geweldig programma. Met mijn leren broek op de bus,Β naar the boyfriend. En nog een rare selfie omdat ik geen andere foto’s van vrijdag had, haha!

zaterdagZaterdag stond ik heel vroeg op omdat mijn vriend al vroeg op zijn werk moest zijn. Ik was dan ook al vroeg onderweg, wachtend op de bus die maar niet kwam. Bleek dat de bus op zaterdagochtend andere uren had en ik hem dus had gemist… Naar een andere bushalte dan maar en daar nog eens 15 minuten wachten, in de kou. Ik ging naar mijn oma om haar een pedicure te geven en om haar verjaardag een beetje te vieren. Mijn mama kwam mij halen met de auto en stopten nog even bij de Aveve. En er waren verschrikkelijk veel kerstspullen! Ik heb mij ingehouden en helemaal niets gekocht!

zondagZondag had ik again heel veel last van hoofdpijn, de hele dag. Ik word hier een beetje gek van want ondertussen heb ik al 3 weken bijna elke dag verschrikkelijke hoofdpijn. Ik werd redelijk vroeg wakker maar bleef nog lang in bed liggen en ik keek Friends. Ik checkte het weer voor de volgende dagen en oh god, winter is coming! Ik speelde na een lange tijd nog eens The Sims en er stond ineens een hert in mijn huis, geen idee hoe die daar plots kwam en hij kon ook niet meer weg…

Ik zit al een tijdje in de knoop met school en deze week moet ik eens goed nadenken wat ik ga doen. Woensdag heb ik een shopdagje gepland met een vriendin die ik al een tijdje niet meer heb gezien. Ook ga ik deze week alle verandering voor mijn blog helemaal goed bedenken en mijn kamer deftig opruimen. Binnen 2 of 3 weken kan ik eindelijk mijn nieuwe kledingrek omhoog hangen maar daarvoor moet ik eerst een aantal spullen wegdoen. Ook moet ik mezelf echt gaan dwingen om meer naar de les te gaan!

XOXO Jerka

Geef een reactie

