Holiday Wishlist

Holiday WishlistEindelijk is het december, en dat betekend dat de feestdagen er nu echt beginnen aan te komen. Dus is het tijd om mijn wishlist voor deze Kerst te delen! Mijn wishlist is gemend, qua prijzen en producten. Ik heb er niet mega veel opgezet, gewoon omdat dit de dingen zijn die ik écht wil. Ik kan niet wachten tot de kerstfeestjes er eindelijk zijn en ik cadeautjes krijg en natuurlijk ook zelf geef!

♥ Als eerste de Jawbone UP24, een activity tracker. Ik wil dit bandje al maanden, maar omdat het toch redelijk duur is heb ik het nooit voor mezelf gekocht. Na zoveel maanden wil ik hem nog steeds heel graag en daarom besloot ik om hem op mijn wishlist te zetten. Als ik hem niet als cadeau krijg tijdens Kerstmis ben ik er 100% zeker van dat ik hem erna zelf wel zal kopen. Me needs it!!

♥ Tijdens mijn zoektocht naar een goed, gezond kookboek kwam ik Vegan van Sue Quinn tegen. Ik ben niet vegan, zelfs niet vegetarisch maar ik wil wel heel graag proberen om een part-time vegan te worden! In de winkel heb ik door dit prachtige boek gebladerd en alle gerechten zagen er zo ongelofelijk lekker uit, ik kan eigenlijk niet wachten om ermee te beginnen!

♥ De Rose Golden Complete Eye Set van Zoeva. *engelengezang* Deze kwasten zien er niet alleen prachtig uit, ze zijn ook van mega goede kwaliteit. Ik heb nog geen enkele kwast van Zoeva, maar ik hoor er zoveel goede dingen over dat ik ineens de hele eye set wil!

♥ Wanneer mijn kamer helemaal in orde is en ik een mooie achtergrond heb, wil ik veel meer video’s gaan maken. Om dat helemaal goed te doen zou een statief voor mijn camera heel erg handig zijn!

Yankee Candles! De wintercollectie ziet er dit jaar zo goed uit, ik wil ze eigenlijk allemaal. Van de reviews die ik al gelezen heb lijken Christmas Eve, Snow In Love, Candy Cane Lane, Christmas Garland en Sugared Apple mij de lekkerste. Spijtig genoeg zijn ze in mijn omgeving heel slecht te vinden. Ik heb nog maar in 1 winkel, die overigens een bloemenwinkel was, Yankee Candles gezien en ik weet ook helemaal niet of ze deze collectie er hebben. Gelukkig is er wel nog internet, maar ik zou de geur toch wel eens écht willen ruiken voor ik ze koop.

♥ Last, maar zeker not least de Mac Objects of Affection Pink + Rose Pigments & Glitter set. *nog meer engelengezang* Als deze niet uitverkocht zou zijn op de webshop had ik hem al lang in huis. Tijd om langs de Mac Store te gaan heb ik ook nog niet gehad, en ik denk dat hij daar ook wel uitverkocht zal zijn. Een beetje mijn onbereikbare liefde voor deze Kerst. Als ik deze als cadeau zou krijgen zou ik zo ongelofelijk blij zijn! Niet alleen de producten maar ook de verpakking is verschrikkelijk mooi en feestelijk.

Ik kijk ontzettend hard uit naar de feestdagen en de gezelligheid met de hele familie! Wat staat er op jou wishlist?

XOXO Jerka

Geef een reactie

