Catrice Lipstick in Hey Nude…

P1030476 - kopieLipsticks kan je nooit genoeg hebben! Zelfs niet wanneer je helemaal niet vaak lipstick draagt, zoals ik. Toen ik de lipstick Hey Nude… voorbij zag komen op een andere blog wou ik hem onmiddelijk hebben. Een paar dagen later ging ik dan ook naar het Kruidvat en kocht hem! Vandaag een review over dit schattig, licht roos kleurtje.

P1030464Zoals alle lipsticks van Catrice heeft deze ook een glanzende zwarte huls. Hij is heel stevig en je kan hem makkelijk in je handtas meenemen zonder dat hij opengaat. Dat kan bij de meeste goedkopere lipsticks al snel een probleem zijn. Maar deze huls van Catrice voelt heel stevig aan, geen problemen dus!

P1030471Op de onderkant vind je een sticker met de kleur. Deze lipstick is van de gewone Ultimate Colour lijn van Catrice en heet 240 Hey Nude…

P1030478De kleur van de lipstick deed me een beetje twijfelen, zo in de huls ziet hij er helemaal niet lief en roos uit, zoals ik op andere foto’s had gezien. Hij ziet er eerder bruin uit met een beetje roos. In de winkel was ik hierdoor niet helemaal zeker of ik hem wel nog zo graag wou. Maar ik besloot hem toch maar mee te nemen omdat ik het nog al wel eens heb voorgehad dat een lipstick er helemaal anders uitziet op mijn lippen dan in de huls.

P1030482Op de swatch ziet hij er ongeveer hetzelfde uit als in de huls.

P1030539En dan op mijn lippen word Hey Nude ineens wel veel rozer en zachter! Niet helemaal hetzelfde als ik had gezien in een andere review, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders door je natuurlijke lipkleur. Deze lipstick is voor mij een echte nude kleur, hij maakt mijn lippen lichter waardoor de kleur heel fel lijkt op de kleur van mijn huid. Wel is deze kleur heel zacht, licht roos. De eerste keer dat ik hem opdeed was ik niet overtuigd. Ik vond mezelf er een beetje dood uitzien en ja, dat wil niemand denk ik. Voor deze review deed ik hem opnieuw op mijn lippen om foto’s te maken en toen vond ik hem plots wel heel mooi.

P1030549Wat vinden jullie? Sta ik met deze kleur, of kan ik hem best niet meer dragen?

P1030547Deze lipstick van Catrice is heel creamy en brengt ontzettend makkelijk aan. Bij mij bleef hij ongeveer 4 uur zitten. Na het eten of drinken begint hij wel snel te vervagen. Maar bijwerken vind ik geen probleem, het is een lichte kleur dus eigenlijk kan je geen ‘fouten’ maken tijdens het bijwerken, zelfs zonder spiegel!

P1030476Dit is ondertussen mijn vijfde lipstick van Catrice en ik word elke keer gelukkiger van de kwaliteit. Voor €3,99 kan deze lipstick kopen bij Kruidvat.

XOXO Jerka

Geef een reactie

