Photo Diary #3

pizap.com14179805650191Deze week ben ik eindelijk deftig begonnen met de Bikini Body Guide van Kayla Itsines en daardoor had ik de hΓ©le week spierpijn. Ik ging woensdag shoppen met een vriendin en zaterdag ook met mijn mama. Naar de les gaan zat er ook niet echt in, door alle spierpijn die ik had…
maandagMaandag begon ik ’s ochtends met mijn eerste workout van de Bikini Body Guide. Dit is een vrij intens 12 weken trainings plan van Kayla Itsines. Waarschijnlijk heb je al wel eens iets over haar gelezen want ze is heel populair op internet en zeker op Instagram met al de before en after foto’s die ze post. Het was mega zwaar en beloonde mezelf daarna met een relaxend, warm bad. Ik maakte gezonde pannekoeken en die waren verbazingwekkend lekker! In de avond deed ik eindelijk mijn nagels nog eens. Het is gewoon nagellak en gelukkig maar, want ik ben ze weer al helemaal beu, haha. Volgende week zet ik lekker opvallende christmas nagels! Toen ik in bed ging liggen zag ik op mijn tablet dat het sneeuwde, maar buiten zag ik helemaal niets :(.

dinsdagDinsdag deed ik het rustig aan omdat ik echt mega veel spierpijn had. Als snack maakte ik zoete aardappel chipjes in de oven die niet helemaal lukte. Ik heb dit al zo vaak geprobeerd en ik krijg ze maar niet krokant. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik speelde ’s avonds een beetje met make-up en zette de perfecte winged eyeliner. Twee jaar geleden droeg ik elke dag eyeliner, maar daar ben ik toen mee gestopt. Nu ik weer een beetje aan mijn skills heb gewerkt ga ik dit toch weer vaker doen. Ik eindigde de dag met kerstliedjes, het kerst album van Michael Buble staat al een paar weken op repeat…

woensdagWoensdag stond ik vroeg op om te gaan shoppen met een vriendin die ik al een tijdje niet meer had gezien. Ik deed vooral kerstinkopen, die heel zwaar waren! Op de bus terug had ik nog amper plaats voor mijn benen en de terugweg naar huis was een klein beetje een hel omdat ik nog steeds spierpijn had. Maar thuis moest ik alweer aan de tweede workout beginnen. Die ging nog wel oke omdat ik vooral mijn abs moest trainen, maar de oefeningen met squats waren verschrikkelijk! Ik kroop lekker vroeg in bed en keek Catching Fire. Komende woensdag ga ik eindelijk Mockingjay kijken met the boyfriend en ik wou alles weer even opfrissen.

donderdagDonderdag spendeerde ik de voormiddag in de zetel voor de tv. Mijn allerliefste Dikje vind het geweldig om dan op mij te komen slapen, best kitty in the universe. Tijdens het shoppen kocht ik dit lang vest. Ik zocht al een tijdje zo iets en deze zit echt super comfy. Ik maakte eindelijk weer eens een smoothie, oh wat heb ik die gemist! Ik heb een hele tijd elke dag een smoothie gedronken maar ben daarmee gestopt toen ik weer naar school ging. Ik moet hier toch maar weer mee beginnen want ik mis het! Mama was naar de winkel gegaan en nam deze overheerlijke snoepjes mee. Ze zijn echt de meest perfecte candy’s op aarde. Mega zuur en lekker hard!

vrijdagVrijdag ging ik naar de les, voor de eerste keer met een bril. Ik heb sinds een paar jaar lenzen en sinds een paar weken heb ik ook eindelijk weer twee brillen. Ik besloot om eens een paar dagen mijn lenzen niet aan te doen omdat ik dacht dat dat misschien de reden was waarom ik zoveel hoofdpijn had. En wonder boven wonder, ik heb sinds donderdag bijna geen hoofdpijn meer gehad. Ik moet dus gewoon een beetje vaker een bril aandoen en niet constant met lenzen rondlopen. Super comfy in een fluffy trui, mijn lang vest en mijn favoriete schoenen. Normaal ging mijn vriend vrijdagavond langskomen maar daar kwam iets tussen dus besloot ik mijn avond door te brengen met popcorn en Friends!

zaterdagZaterdag werd ik rustig wakker met Friends (valt het op dat ik graag naar Friends kijk?) in bed. Daarna maakte ik me klaar om met mama naar het stad te gaan. Zij moest een beetje gaan shoppen en ik moest mijn brillen laten aanpassen. Ik zie alleen scherp als ik ze omhoog hou en tegen mijn hoofd druk, niet de bedoeling natuurlijk. Nu worden de glazen aangepast en hopelijk heb ik dan binnen twee weken mijn favoriete bril terug. In de avond kwam mijn vriend langs en hadden we een gezellig avondje.

zondagZondag maakte ik een lekker ontbijt voor mijn vriend en mezelf en aten we ook chocolade die zijn mama mee had gegeven voor Sinterklaas. Ik kocht zaterdag deze mega grote, warme sjaal waar ik al een tijdje naar opzoek was. En surprise, surpise ik eindige achter mijn pc met Friends en werkte ondertussen aan mijn blog.

De komende week heb ik mijn eerste examen van informatica. Dit kon niet geroosterd worden tijdens de andere examens in januari dus moeten we hem vrijdag al maken. Het is geen moeilijke leerstof maar ik ben wel een beetje zenuwachtig omdat dit mijn eerste examens aan de hoge school is. Normaal gezien kan ik deze week ook eindelijk mijn kamer helemaal in orde maken dus er moet veel opgeruimd worden. Er staan een aantal leuke dingen gepland, zoals naar Mockingjay gaan! Ik kijk uit naar deze week!

XOXO Jerka

    • Jerka

      Ik gebruik er geen apps voor :p. Op de computer gebruik ik Picasa, dat kan je gratis downloaden. Daar bewerk ik eigenlijk alleen de grootte en belichting mee.

Geef een reactie

