Photo Diary #4

pizap.com14186409800571Een week met verschrikkelijk veel regen, veel leren, mijn eerste examen aan de hoge school, christmas feelings en een nieuwe kledingkast waar ik mega blij mee ben.

maandagMaandag ging ik niet naar de les want er werd maar weer een gestaakt en de bussen reden dus niet. Ik had super veel zin in een warme choco dus die maakte ik. Maar ik denk dat de chocolade een beetje te oud was want hij was niet echt lekker… Ik keek veel video’s, zoals deze van Grav3yardgirl. In de avond ging ik nog maar eens naar de dokter, deze keer liet ik bloed trekken om toch nog verder te onderzoeken wat er mis zou kunnen zijn.

dinsdagDinsdag las ik eindelijk verder in The Scorch Trials van James Dashner, het vervolg op The Maze Runner. In de avond naar de winkel met mama en veel gezonde dingen kopen! Als avondeten at ik een iets minder gezonde pizza en keek ik vlogs van Jim Chapman. Ik ken hem wel al langer maar sinds een week of twee kijk ik zijn video’s elke dag, hij is zo leuk!

woensdagWoensdag vertrok ik naar school om een groepswerk af te maken. Krijg ik een sms wanneer ik net op de bus zit dat ik niet meer moet komen omdat er eigenlijk niet veel meer moet gebeuren, awesome… Ik besluit om dan maar een paar uurtjes vroeger naar mijn vriend te gaan. Want in de avond gingen we eindelijk naar Mockingjay part 1 kijken!!!!! Ik heb zo lang moeten wachten en ik was dan ook de hele dag mega excited. We zaten maar met ongeveer 10 mensen in een grote zaal, zalig. Daarna heerlijk winters eten.

donderdahDonderdag versierde ik de kerstboom, hier kan ik echt zo van genieten. Deze kleine schat kwam naast me liggen in de zetel, dat doet ze niet zo vaak omdat ze eigenlijk gewoon bang heeft van alles. Een zeldzaam, leuk momentje dus! In de avond begin ik eindelijk te studeren voor mijn examen informatica de volgende dag. Misschien een beetje te laat begonnen, maar het was een open boek examen dus heel veel studeren moest ik niet doen.

vrijdagVrijdag was het echt verschrikkelijk weer, nog erger dan de rest van de week. Ik werd wakker met een aflevering van Friends en nam daarna een lekker warm bad. Ik had pas examen om 15u dus ik kon nog een beetje leren en rustig aan doen. Ik was als aller eerste klaar met het examen, maar het is dan ook net echt heel goed gegaan. Ik denk wel dat ik er door ga zijn! Na mijn examen ging ik direct naar the boyfriend, door de gietende regen naar de bushalte lopen en helemaal nat op een overvolle bus zitten is niet echt leuk… Gelukkig stond er heerlijke pizza en een heerlijk vriendje op mij te wachten. En dan maakte ik nog een paar selfies terwijl the boyfriend in de douche stond.

zaterdagZaterdag moest ik rond de middag alweer thuis zijn, want eindelijk werd mijn kamer in orde gemaakt. Al mijn kleren uit mijn kleerkast halen, kleerkast uit elkaar halen, kleerkast in de logeerkamer terug in elkaar zetten. En dan mijn nieuw kledingrek aan de muur hangen en al mijn kleren daar weer aanhangen. Ik ben super blij met het resultaat! Spijtig genoeg is mijn hele kamer nog steeds niet in orde. Mijn spiegel hangt wel al aan de muur maar mijn make-up lampen nog niet. Ik moet nog een paar kasten van plaats veranderen en ik moet nog een nieuw bed kopen. Maar dat gaat normaal gezien allemaal in de komende weken gebeuren.

zondagZondag kwamen mijn zus, haar vriend en hun baby langs. Klaarmaken dus voor een family day. Ik kreeg van mijn opa deze heerlijke parfum, ik wil deze al zo lang! Na een lange, leuke dag moest ik nog beginnen leren want maandag staat er nog een examen op mij te wachten. Ik ben véééél te laat begonnen met leren en ik snap er ook niet echt veel van dus ik denk dat dit examen niet heel goed word…

Ik heb heel leuke plannen voor de volgende week! Maandag begint minder leuk omdat het, again, staking is en ik natuurlijk wel op school moet geraken want ik heb examen labo om 16u. Dinsdag ga ik naar de Ikea met mama om een slaapbank te kopen voor op mijn kamer. Woensdag heb ik heerlijk niets te doen. Donderdag ga ik samen met een vriendin op gesprek om te praten over de ideeën die we hebben om samen ons eigen schoonheidssalon te starten. Er zijn nog geen concrete plannen maar we willen het beide heel graag doen! Vrijdag begint de kerst’vakantie’. Eigenlijk helemaal geen vakantie voor mij, want de blok begint! 5 januari begint de examenperiode dus ik moet héél veel gaan leren.

XOXO Jerka

Geef een reactie

