Photo Diary #5

pizap.com14193340530541Een dag later dan normaal, maar hier is mijn photo diary van vorige week! Eigenlijk heb ik bijna alleen maar geleerd, niet zo heel interessant, maar ik heb toch nog een paar leuke dingen kunnen doen.

maandagMaandag had ik examen labo. En het was staking. De bussen reden dus niet en ik had ook geen idee of ik zelfs wel op school kon geraken. Gelukkig kon mijn opa mij brengen en waren er helemaal geen problemen onderweg. Het examen is beter gegaan dan ik had verwacht en was dus heel blij! Ik was na anderhalf uur al klaar en dan kwam mama mij ophalen. In de avond keek ik Zalfie vlogs en maakte ik ondertussen een studieschema voor de komende maand.

dinsdagDinsdag gingen we naar de Ikea, woop woop! Ik kocht deze slaapbank voor op mijn kamer waar ik mega blij mee ben. En mama kocht nog kleine dingen voor de logeerkamer, badkamer en keuken. We waren rond 16u weer thuis en ik begon direct met leren, het saaiste vak ever: veiligheid, hygiëne en labopraktijk.

woensdagWoensdag begon ik aan fysica waar ik helaas niet veel van snap… Rond 16u gaf ik het op en ging ik naar mijn vriend. Op de terugweg naar huis, laat in de avond, was het helemaal niet zo koud als ik had verwacht. Ik had mezelf helemaal ingepakt en had het véél te warm. Omdat ik pas rond half 11 thuis was keek ik een paar vlogs en ging ik daarna slapen.

donderdagDonderdag heb ik een hele dag geleerd. In de dag probeerde ik fysica nog een beetje te begrijpen, maar dat lukte again niet heel goed. Ik trakteerde mezelf op een heeeerlijke pizza hawaï. En ging dan weer verder met leren.

vrijdagVrijdag ging mijn vriend langskomen om samen mijn slaapbank in elkaar te zetten. Ik stond vroeg op en haalde mijn bed uit elkaar en poetste mijn hele kamer. Even een pauze nemen met Two and a Half Men. En toen belde mijn vriend dat hij toch niet ging komen. Hij moest de volgende dag vroeg gaan werken en super moe en beloofde om dan de volgende dag wel te komen. Oke, allemaal goed maar ik had natuurlijk wel geen bed om in te slapen… Ik sleurde mijn matras dan maar terug naar boven en sliep zo op de grond, niet heel comfortabel.

zaterdagZaterdag kreeg ik al vroeg telefoon van mijn vriend. Hij had zich overslapen en kon dus niet meer gaan werken, smart! Maar dat betekende wel dat hij al in de middag kon langskomen. We hebben er ongeveer 3 uur over gedaan om mijn slaapbank in elkaar te zetten. Maar ik ben er zoooo blij mee, eindelijk een groot bed! In de avond probeerde ik nog een beetje te leren maar dat ging niet zo goed. Dus besloten ik en mijn vriend maar gewoon een hele avond series te kijken.

zondagZondag was ik al om 7u wakker, the boyfriend moest nu echt gaan werken dus stond ik samen met hem op. Ik pakte kerstkadotjes in en verspilde daar heel erg veel tijd mee. Daarna leerde ik nog een beetje en dan was het tijd om naar de kerstmarkt in Leuven te gaan. Het was de laatste dag en er was mega veel volk. We besloten om ook maar even langs de winkels te gaan want die waren speciaal vandaag open en ik vond eindelijk het perfecte vestje voor mijn kerstoutfit, sparklesss!

De vakantie is deze week officieel begonnen en dat wil voor mij ook zeggen dat de blok is begonnen. 5 januari heb ik mijn eerste examen en voor de komende maand zal mijn leven dus vooral bestaan uit leren, leren en leren. Gelukkig is er deze week ook tijd voor ontspanning want het is eindelijk Kerstmis!! Woensdag heb ik mijn eerste familiefeest en donderdag heb ik er nog eentje, ik kijk er super hard naar uit. Volgende week is het dan ook weer nieuwjaar waar ik heel hard naar uit kijk. Een hele fijne kerst voor iedereen <3!

XOXO Jerka

Geef een reactie

