MAC Objects of Affection Pink + Rose Pigments + Glitter

P1030737I GOT IT! Eindelijk heb ik deze prachtige, limited edition, pink & rose pigments set van MAC. Al sinds de Objects of Affection collectie uitkwam een paar weken geleden hunker ik naar deze prachtige set. Spijtig genoeg was hij heel snel uitverkocht in de webshop en in de MAC Store kon ik hem ook niet meer vinden. Ik had de moed al een beetje opgegeven, maar dan kreeg ik hem als kerstkadotje!

P1030701P1030705Wauw, zelfs de verpakking is prachtig! Je krijgt een zwart, plastic doosje met een deksel vol glitters & een mooie, zwarte camee erop. Ik kan hier uren naar staren, zo mooi vind ik deze verpakking. Hij krijgt zeker en vast een speciale plaats op mijn make-up tafel. Tijdens het lezen van andere reviews vond ik de verpakking er een beetje fragiel uitzien, maar niets is minder waar. Het plastic is heel stevig, dit mooie doosje zal zeker niet snel kapot gaan.

P1030706Op de onderkant vind je informatie over deze set.

P1030726In deze set vind je 4 mini pigments en 1 mini glitter. De pigments bevatten 2,6 gram aan product en van de glitter krijg je 4 gram.
P1030749Zoals de titel al zegt vind je in deze set vooral rose tinten. Ik ben niet altijd een even grote fan geweest van roze oogschaduw. Maar sinds ik een mooie dupe van het Naked 3 palette in bezit heb ben ik helemaal van gedachten veranderd. Toen ik deze set van MAC zag was ik dan ook onmiddelijk verliefd!

P1030759Whisper Pink
Whisper Pink is een limited pigment. Een beige, roze kleur die perfect is om mee te highlighten. Als basis voor een zachte ooglook is deze ook heel mooi.

P1030760Tan
Tan is een pigment dat permanent inΒ  de collectie zit. Het is een roos, bruine brons kleur die bij veel mensen heel populair is.

P1030761Rose
Rose is ook een pigment dat permanent in de collectie zit. Deze kleur is mijn favoriet uit de set. Het is een fel roze kleur met gouden, koperen glitter erin.

P1030762Reigning Riches
Reigning Riches is een limited glitter. Een prachtige donkere koper kleur. Een beetje moeilijker om aan te brengen maar daarom niet minder mooi.

P1030763Heritage Rouge
Heritage Rouge is een pigment dat permanent in de collectie zit. Het is een plum kleur die een beetje naar bruin neigt.

P1030777Hier zie je de swatches. Het piment is geweldig! Al die shimmer, prachtig. Ze hebben allemaal ook heel mooie finishes.

P1030765Voor deze set betaal je €33, wat helemaal niet veel is voor de producten en kwaliteit die je krijgt. Helaas is hij al uitverkocht in de webshop en ook in veel MAC Stores, maar als je hem echt heel graag wil zou ik toch nog in een aantal winkels langsgaan want misschien heb je toch geluk!

P1030758Ik ben zo ongelofelijk blij dat ik deze set toch nog heb kunnen bemachtigen.
Ik kan niet wachten om met deze pigments aan de slag te gaan en er komt dan ook heel snel een look met deze kleuren online! Ik ben er vrij zeker van dat ik mijn ooglook voor nieuwjaar met deze set ga maken dus ik ga nog een aantal verschillende dingen proberen.

XOXO Jerka

  1. Pingback: What I got for Christmas | Jerka's Beauty

Geef een reactie

