Photo Diary #6

pizap.com14197872826631De afgelopen week heb ik verschrikkelijk veel geleerd en daardoor weer heel veel hoofdpijn gekregen. Maar ik had ook 2 kerstfeesten en ik kreeg héél leuke cadeau’s. In deze photo diary zie je vooral veel foto’s van schoolcursussen en mijn computerscherm!

maandagMaandag probeerde ik maar weer eens iets te snappen van fysica, en dat lukte zelfs nog wel redelijk goed. Tijdens het leren keek ik naar The Victoria’s Secret Fashion Show. En ik maakte nog een paar productfoto’s.

dinsdagDinsdag was ik meer gefascineerd door onze kerstboom dan door chemie. Ik loop een beetje achter met mijn studieschema dus ik moet echt wel de aandacht erbij houden, leren dus! In de avond ontspande ik helemaal en zette ik eindelijk mijn kerstnagels.

woensdagWoensdag maakte ik popcorn, die een beetje verbrande maar toch nog lekker was. En ja, ik leerde… Maar in de avond had ik kerstfeest, woopwoop!

donderdagDonderdag besloot ik om helemaal niet te studeren. Ik legde mijn pakjes onder de boom, pretty, en maakte mij op voor het volgende kerstfeest. Laat in de avond onderweg naar huis met mama en mijn vriend. Mijn vriend zit nu ook in de blok en we waren allebei zo verschrikkelijk moe! We zijn direct gaan slapen want we moesten er de volgende ochtend beide weer vroeg uit om te studeren.

vrijdagVrijdag kon ik eindelijk al mijn mooie cadeau’s bewonderen. Ik kreeg onder andere Mason Jars, een Jawbone UP24, een vegan kookboek en een boek over groene smoothies. Ik studeerde eindelijk de laatste pagina’s van fysica, nu moet ik alleen nog de oefeningen maken en dan ben ik eindelijk klaar met dat verschrikkelijk vak. In de avond keek ik Avatar en omdat die film zo lang duurt ging ik pas laat slapen.

zaterdagZaterdag had ik de hele dag hoofdpijn. Ik kroop met een dikke trui en een warm deken achter mijn computer en leerde de héle dag. De enige pauze die ik nam was tijdens het avondeten, ik at een pizza hawaï en keek Friends. En daarna ging ik gewoon door met leren.

zondagZondag sliep ik super slecht. Dit is trouwens de app van mijn Jawbone UP24. Het had zaterdag gesneeuwd maar omdat ik nog zoveel moest leren kon ik niet naar buiten. Vandaag deed ik dat wel, ik maakte een wandeling van een dik halfuur in de stralende zon, met nog een beetje sneeuw van gisteren. Ik at deze overheerlijke chocolade met Oreo stukjes, nomsss. En je raad het al, ik spendeerde het grootste deel van de dag al lerend!

Het enige leuke ding dat deze week gepland staat is nieuwjaar. Dat vier is samen met the boyfriend en zijn vrienden. Voor de rest alleen leren, leren, leren, leren, leren en leren want volgende maandag heb ik mijn eerste examen! Hopelijk ziet jullie kerstvakantie er een beetje beter uit :p.

XOXO Jerka

Geef een reactie

