What I got for Christmas

pizap.com14199300815141Bij ons in de familie wordt Kerstmis altijd uitgebreid gevierd. Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig want ik ben absolutely in love with Christmas. Ik heb elk jaar twee kerstfeesten, op 24 & 25 december. Ik heb fantastische cadeaus gekregen, een paar van op het lijstje dat ik aan familie had gegeven maar ook een paar héél leuke suprises. Vandaag laat ik zien welke cadeaus ik gekregen heb!
P1030855Jawbone UP24
Ik begin maar direct met het cadeau waar ik het meest excited over ben, mijn Jawbone UP24! Deze activity tracker staat al maanden op mijn wishlist en ik had hem dan ook aan familie gevraagt. Ik ben hier zo ongelofelijk blij mee! Omdat je de UP24 elke dag gebruikt weet ik ook dat ik er heel veel plezier aan ga hebben.

P1030751MAC Objects of Affection Pink + Rose pigments + glitter
In de review die ik over deze set heb geschreven heb je misschien al kunnen lezen dat ik heel verrast was met dit cadeau. Deze limited holiday set had al een tijdje mijn hart gestolen maar hij was altijd overal uitverkocht. Toen ik dit glitterende pareltje plots in mijn handen had was ik dan ook echt heel blij.

P1030849Mason Jars
Mijn zus wist niet goed wat ze moest kopen voor mij en dus had ik haar een hint gegeven over Mason Jars, die ik al een tijdje graag wil. En ja, ik heb ze gekregen! Een blauwe en een gewone doorzichtige. Ik kreeg er ook een speciaal deksel bij met een gaatje in om rietjes door te steken, super leuk want ik drink heel graag met een rietje :p. En als afsluiter kreeg ik ook nog hele schattige, papieren rietjes.

P1030854Boeken
Ik hou heel erg van smoothies en dat weet iedereen in mijn omgeving ondertussen wel. Ik kreeg dan ook twee boeken over smoothies. Eén over verschillende smoothie-dieeten en een andere over groene smoothies en gezonder leven. Hiermee kan je mij altijd gelukkig malen!
Ook kreeg ik een veganistisch kookboek waar ik ontzettend blij mee ben. Helemaal vegan zal ik waarschijnlijk nooit worden, ik hou net een beetje te veel van kip en kaas. Maar ik wil zeker proberen om vaker veganistisch te eten en daar zal dit kookboek mij hopelijk bij helpen.

P1030845Extra cadeautjes
Ook kreeg ik nog een paar kleinere cadeau’s. Een set badschuim van Mylène met drie heerlijke geuren en een paar samples. Een super schattige USB stick en een ringenhouder in de vorm van een Louboutain. Een paar candy bars en chocolade en ook nog centjes!

Ik vind het jammer dat Kerstmis al weel voorbij is, maar ik ben wel echt heel blij met de geweldige cadeaus die ik gekregen heb.
Heb jij leuke cadeautjes gekregen?

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

