Look – Pink Affection

P1030828Eindelijk een look met de pink en rose set van de Objects of Affection collectie van MAC! Ik had deze look al een tijdje geleden gemaakt maar ik heb helemaal nog geen tijd gehad om er een artikel over te maken door de examens. Ik heb de afgelopen weken zo veel geleerd maar mijn laatste examen is eindelijk voorbij. Nu kan ik genieten van bijna drie weken vakantie, woop woop, en nu heb ik dus ook weer tijd om te bloggen!

P1030818-tileVoor deze ooglook gebruikte ik de pink & rose set van de Objects of Affection collectie van MAC en het In The Nude palette van W7.

Ik heb de kleur Latte uit het W7 palette aangebracht over mijn gehele ooglid. Daarna heb ik de kleur Heritage Rouge van MAC in mijn crease en outer V aanbracht. Die kleur heb ik naar boven toe en richting mijn binnenste ooghoek geblend. Over mijn bewegend ooglid en in mijn binnenste ooghoek bracht ik Whisper Pink van MAC aan. Deze kleur bracht ik ook aan onder mijn oog tot in het midden. Dan heb ik de kleur Rose van MAC gebruikt om Whisper Pink en Heritage Rouge mooi in elkaar te  laten overgaan. Als laatste bracht ik Bad Manners uit het W7 palette aan onder mijn oog in de buitenste ooghoek.

Ik maakte de look af met een winged eyeliner en mascara.

Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met de Eyebrow Stylist set van Essence.

Als foundation gebruikte ik mijn geliefde Garnier BB cream en die poederde ik af met het All About Matt fixing powder van Essence. Ik heb mijn gezicht geshaped met de Terracotta 4 seasons bronzer van Guerlain en als blush gebruikte ik de Silky Touch Blush van Essence in Life’s a Cherry. Als highlighter gebruikte ik de Intensif’Eye oogschaduw van Essence in Vanilla Sky Ride en die bracht ik aan op mijn jukbeenderen, neusbrug en cupidoboog.

Als finishing touch bracht ik ook nog een lipstick van ELF aan in de kleur Rosy Tan.

P1030840Ik ben nog altijd ongelofelijk blij met de set van MAC en vind het super leuk om met de mooie kleurtjes te spelen. Het werken met pigments moet ik toch weer even gewoon worden maar ik ben wel blij met hoe deze look eruit ziet. Er komt binnenkort zeker nog een look met de mooi glitter die in de MAC set zat!

XOXO Jerka

Geef een reactie

