New Glasses

P1040022Ik heb al zo lang een bril dat ik me niet eens meer herinner sinds wanneer juist. Volgens mij was ik 9 of 10 jaar en de eerste maanden moest ik alleen een bril dragen om naar het schoolbord en de tv te kijken. Maar dat veranderde al snel omdat mijn ogen heel snel achteruit gingen. Ondertussen ben ik 19 en ben ik zonder bril of lenzen zo goed als blind. De laatste jaren draag ik eigenlijk alleen maar lezen. De bril die ik had was niet meer sterk genoeg en daar kreeg ik hoofdpijn van. Ik besloot dat het tijd was voor een nieuwe bril, die ik ook overdag kan aandoen. En lucky me, er was een actie in de brillenwinkel waardoor ik nog een tweede bril kon kopen voor bijna geen geld!

P1040012P1040016P1040031Het eerste montuur dat ik koos is een stoerder model. Hij heeft grote nerdy glazen en is recht aan de bovenkant. Deze bril is zwart met lichtbruine vlekken op, een beetje moeilijk uit te leggen maar je ziet het wel op de foto. Hij past bij veel outfits en ik vind het leuk dat hij zo groot is, een echt statement piece.

P1030984P1030988P1030990P1040008Het tweede montuur is een beetje vrouwelijker. Hij gaat vanboven aan de zijkanten meer omhoog en geeft dus een cateye effect. Deze bril is helemaal zwart met aan de zijkant een klein, ijzeren stukje. Een perfect model voor wanneer ik een vrouwelijkere outfit aanheb of als ik er classy wil uitzien.

Ik vind het fantastisch dat ik af en toe weer een bril kan aandoen. Het geeft toch altijd iets extra aan je outfit.

XOXO Jerka

Geef een reactie

