Photo Diary #7

pizap.com14222715885201Mijn vakantie begon deze week eindelijk! Ik moet 9 februari pas weer naar school en heb dus ongeveer 3 weken vakantie. Spijtig genoeg ging er vorige week iets mis met mijn internet. Ik heb normaal elke maand 150 GB en die waren na 12 dagen al op! Volgens mij zit er dus iemand mijn internet te stelen… Het enige wat ik daaraan kan doen is mijn router beter beveiligen en wachten tot 1 februari, want dan heb ik pas weer internet :(. Ik heb me dus ook een beetje verveeld deze week. Gelukkig had ik de boeken van de Maze Runner die ik fantastisch vind en eindelijk weer kon lezen omdat ik niet meer moet leren. Ik heb fijne dagen met mijn vriend gehad en een leuk familie weekend!

maandag1-tileMaandag had ik mijn laatste examen en begon mijn vakantie eindelijk. Ik heb ongelofelijk veel gekuist omdat mijn kamer een beetje een mesthoop was van al het studeren. In de avond besloot ik een nieuwe basis gelnagels te zetten met daarover een nagellak van Hema die ik nog nooit op had gehad. En ik at heerlijke spaghetti als avondeten.

dinsdag1-tileDinsdag had mijn vriend zijn laatste examen en hadden we ook direct daarna afgesproken. Ik begon de dag met een heerlijk en gezond ontbijtje en daarna maakte ik me klaar. Ik ging eerst een beetje winkelen in Leuven terwijl ik wachtte op mijn vriend. Daarna ging ik bij mijn vriend slapen en een mega grootte tv op zijn kamer zetten. We kunnen nu zalig gamen terwijl we in bed liggen en ook films kijken op een 44″ tv in plaats van op een mini laptop. Ik ben de laatste tijd weer helemaal into winged eyeliner en ik word ook steeds beter in het aanbrengen!

woensdag1-tileWoensdag ging ik met mama de printer binnenbrengen want natuurlijk ging die kapot in het midden van de examenperiode. We kochten ook ineens een Dolce Gusto koffiezet waar ik al zo lang over aan het dromen was. We gingen een kijkje nemen in de Bio-Planet waar ik lekkere vegetarische dingen heb gekocht. Ik zag op Instagram heel veel foto’s van de nieuwe Cola Life voorbij komen en wou die ook graag proberen. Eigenlijk ongeveer dezelfde smaak als de gewone Cola maar veel gezonder!

donderdag1-tileDonderdag dronk ik ’s morgens mijn eerste latte macchiato uit de Dolce Gusto, heeeeerlijk! Ik heb al héél lang geen koffie meer gedronken en dit was echt zalig. Ik lunchte met de vegetarische dingen die ik woensdag kocht, zooo lekker was dit! Ik kocht dinsdag ook het derde deel van de Maze Runner en daar las ik ongeveer de hele dag in.

vrijdag1-tileVrijdag maakte ik me vroeg klaar en maakte foto’s voor de blog. Ik ben nog altijd super blij met mijn nieuwe Moleskine agenda. Ik verveelde me daarna dood omdat mijn boek uit was, stom internet :(. Pas 1 februari heb ik terug internet…

zaterdag-tileZaterdag werd ik wakker met een laag sneeuw op mijn raam! Mijn zus, haar vriend en de baby kwamen langs en bleven slapen dus het was een echt familie weekend. Ik nam een lekker warm bad en maakte me klaar met een heerlijke latte macchiato. Daarna ging ik met mama boodschappen doen en maakte ik een lemon meringue pie, die niet helemaal lukte maar toch wel lekker was! Mijn vriend kwam ook slapen en we hebben de hele avond met iedereen bij elkaar gezeten. Ik voelde me plots helemaal niet goed later die avond, gelukkig heeft de lieve boyfriend goed voor mij gezorgd en zijn we niet te laat gaan slapen.

zondag-tileZondag werd ik dan ook niet meer ziek wakker. We hadden een heerlijk ontbijt en daarna keek ik nog een film samen met mijn vriend. Hij ging naar huis en ik ging samen met mijn zus, haar vriend en de baby op bezoek bij mijn oma en opa. In de avond plande ik de volgende week, ik vind dit altijd heel leuk om te doen, geen idee waarom… En ik keek EINDELIJK het vierde seizoen van Game of Thrones! Mijn aller liefste vriend had het seizoen gedownload bij zijn thuis en op een USB stick gezet zodat ik het kon kijken. Spijtig genoeg staat aflevering 4 er voor één of andere reden niet op en heb ik dus alleen de eerste drie afleveringen kunnen kijken.

Volgende week staan er leuke dingen gepland! Dinsdag ga ik bij mijn vriend slapen en woensdag ga ik eindelijk weer eens uit met vriendinnen. En zondag heb ik eindelijk terug internet, yessss! Misschien dat ik ook nog een dagje ga shoppen tijdens de laatste dagen van de sale. En voor de rest ga ik vooral rustig aan doen en lekker veel voor mijn blog werken.

XOXO Jerka

    • Jerka

      Het word alleen maar spannender en er komen als maar meer vragen bij, echt de moeite om verder te blijven lezen. Ik moet alleen The Kill Order nog lezen en daar wordt blijkbaar alles helemaal in uitgelegd. Deze reeks is zeker en vast 1 van mijn favorieten geworden!

Geef een reactie

