Photo Diary #8

pizap.com14230628151421Een beetje minder foto’s van vorige week deze keer omdat er veel vreemde dingen gebeurt zijn. De eerste helft van de week was normaal, ik ging naar mijn vriend, ging uit met vriendinnen en genoot van mijn vakantie. Maar donderdag ging het helemaal mis. Ik viel verschillende keren flauw en moest een nacht in het ziekenhuis blijven. Vrijdag avond mocht ik weer naar huis maar ik voel me nog altijd niet helemaal goed.

maandagMaandag had ik een chill dagje thuis. Ik begon met een lekker ontbijt en ik bracht de hele dag door in een comfy outfit. Ik moest alleen wel nog kleren wassen, maar dat vind ik eigenlijk helemaal geen vervelende taak.

dinsdagDinsdag ging ik rond de middag naar mijn vriend. Het was super koud dus had ik mij op de grond tegen de verwarming gezet terwijl mijn vriend de laptop op de tv probeerde aan te sluiten. Gelukt! We keken Game of Thrones de rest van de avond.

woensdagWoensdag hebben we eingelijk de hele dag in bed doorgebracht, films kijken, Game of Thrones kijken, … Mijn vriend speelde LoL en ondertussen keek ik een paar youtube video’s. In de avond ging ik weer naar huis want ik moest me klaarmaken om uit te gaan. Ik had afgesproken met vriendinnen in Leuven en mijn vriend ging met zijn vrienden weg. Rond 4u gingen we dan weer samen naar zijn thuis om te slapen. Onderweg naar huis zat ik achterop de fiets bij mijn vriend en natuurlijk vielen we omdat de weg glad was van de regen. Ik kreeg de grootste klap op mijn rechterknie en kon daardoor een paar dagen niet goed stappen.

2015-01-29 16.52.54Donderdag hebben we de hele voormiddag in bed gelegen, beide met pijnlijke knieën… Rond 15u zijn ik en mijn vriend gaan douchen en in de douche voelde ik mijn plots, uit het niks helemaal niet goed. Ik kreeg warm, werd super misselijk en zag alles heel wazig. Ik ben uit de douche gestapt en ben gaan zitten en dan ben ik flauwgevallen. Gelukkig dat mijn vriend bij mij was want hij heeft mij weer wakker gekregen. Ik voelde mij nog altijd niet goed en onderweg naar de slaapkamer ben ik een tweede keer flauwgevallen. Mijn vriend heeft dan een ambulance gebeld en ik heb de rest van de dag en avond doorgebracht op spoed. Daar moest ik ook een nacht blijven.

vrijdagVrijdag heb ik tot 18u nog in het ziekenhuis gelegen en dan mocht ik gelukkig naar huis. Ze hebben helemaal niets gevonden en ik weet dus nog altijd niet waarom ik ben flauwgevallen. Mijn vriend bleef die avond bij mij slapen omdat hij heel bezorgd was en voor mij wou zorgen, de lieve schat <3.

zaterdagZaterdag was ik nog steeds niet helemaal oke dus bleef ik gewoon de hele dag in mijn bed liggen. Ik keek de laatste afleveringen van GoT, nu nog wachten tot april voor het volgende seizoen, en ik begon met het maken van een meal plan. Ik eet de laatste tijd niet meer heel gezond en ook te weinig dus ik hoop dat zo’n plan me daar beter bij kan helpen.

zondagZondag sliep ik tot ongeveer 11u en nog steeds was ik verschrikkelijk moe. Ik had sinds zondag ook eindelijk terug internet dus zat ik veel op de computer. Ik bestelde eindelijk een leren jasje bij Loavies dat ik al zo lang zo graag wilde en ik voelde me eigenlijk wel oke. Ik nam een bad en mijn knie zag er nog altijd heel onsmakelijk uit… In de namiddag werd ik weer misselijk en kreeg ik de ergste hoofdpijn die ik ooit heb gehad. Ik raakte een klein beetje in paniek omdat ik bang was om terug flauw te vallen. Ik ben in mijn bed gekropen maar naar anderhalf uur viel ik nog niet in slaap. Mijn vriend stelde voor om bij hem te komen slapen omdat ik bij hem gewoon veel beter slaap. Zijn mama kwam mij halen en gelukkig lag ik na 15 minuutjes te slapen.

Een heel bewogen week met veel stomme dingen! Ik ga de komende dagen rustig aan doen, nog eens naar de dokter en een afspraak maken bij de cardioloog. Ik voel mij nog steeds niet 100% en ik hoop echt dat ik mij snel weer beter voel. Dit is ook mijn laatste week vakantie en daar hoop ik toch nog een beetje van te genieten!

XOXO Jerka

Geef een reactie

