Smoothie – Berries Galore

P1040072Ik dan al meer dan een jaar bijna elke dag een smoothie in de ochtend en na zoveel dagen heb ik ook een favoriet recept ontdekt. Op een ochtend had ik niet veel tijd en ik had daardoor maar een paar random dingen in de blender gegooid. Turns out dat die smoothie de beste ever was en ook nog eens heel simpel om te maken!

Het meeste fruit gebruik ik het liefst uit de diepvriezer. Het is goedkoper, het blijft langer goed en je smoothie is direct heerlijk koud.

P1040072Je gooit gewoon alles samen in de blender en laat die opstaan tot er geen stukjes meer in je smoothie zitten. Wanneer ik haast heb maak ik deze smoothie altijd. Hij is gewoon zo gemakkelijk! En overheerlijk! Als er bijvoorbeeld eens geen blauwe bessen zijn laat ik die weg en doe ik er een beetje meer aardbeien en frambozen in, of omgekeerd.

Deze smoothie is zoet en zuur tegelijk, net waar ik van hou. Als je niet zo’n fan bent van zure dingen vervang je de citroen door nog een appelsien en dan is de smoothie zoeter.

P1040078Heb jij een favoriet smoothie recept of gooi je vaker maar een paar dingen bij elkaar in de blender?

XOXO Jerka

Geef een reactie

