Outfit – Some Faux Fur

outfit some faux furEr zijn nog niet veel outfits voorbij gekomen op mijn blog, maar daar wil ik graag verandering in brengen. Ik vind het geweldig om inspiratie op te doen bij fashion bloggers en omdat ik ook wel veel met mode bezig ben dacht ik: waarom probeer ik het zelf niet eens?

Ik vind het leuk om stoere dingen te combineren met classy kledingstukken. Dat heb ik vandaag dan ook gedaan. Ik heb een faux fur vestje aan, dat naar mijn menig redelijk classy is, met daaronder zwarte All Stars. Deze schoenen zijn absoluut mijn all time favorites, ze passen bij heel veel outfits en lopen super lekker.

De witte blouse die ik onder het vestje draag is zwierig en heeft onderaan 2 lagen stof boven elkaar. Dat vind ik een leuk detail en daarom laat ik de vest ook ophangen zodat je dat kan zien.

outfit some faux furDe skinny jeans die ik draag is op dit moment mijn favoriete broek. Ik draag hem veel te vaak en daarom is hij ook al goed versleten. Deze jeans is high waisted en onderaan een beetje korter waardoor je je enkels kan zien. Spijtig genoeg ben ik een week geleden gevallen met de fiets en zit er een gaatje aan de knie. Gelukkig valt het niet heel hard op en draag ik deze broek nog altijd met veel plezier.

outfit some faux fur outfit some faux fur

vestje Bershka – blouse Bershka – jeans Pull&Bear – schoenen Converse – handtas simbolisme.nl

Ik vind dit een hele fijne winter outfit. Binnen houd het faux fur vestje mij lekker warm en wanneer ik naar buiten ga kan ik er makkelijk een dikke jas over aandoen.

XOXO Jerka

Geef een reactie

