Photo Diary #9

pizap.com14234308497791Het was een rustige week waarin ik me nog altijd een beetje ziekjes voelde maar toch al heel veel beter dan de week ervoor. Het was mijn laatste week vakantie en vandaag moet ik spijtig genoeg weer naar school. Ik spendeerde verschillende dagen samen met mijn vriend want we gaan elkaar weer minder zien vanaf nu door school. Het warm water werkt niet meer thuis (gebeurt wel vaker) dus moesten ik en mama ergens anders gaan douchen. En als laatste beveiligde ik mijn internet beter zodat er nu hopelijk niemand meer mijn internet kan stelen!
Van maandag heb ik geen foto’s omdat ik eigenlijk helemaal niks heb gedaan. Ik werd wakker bij mijn vriend en mijn verschrikkelijke hoofdpijn van de avond ervoor was gelukkig al veel beter. Ik werd wel verkouden en voelde mij ook een beetje grieperig dus hebbben we niet heel veel gedaan. Ik bleef die avond nog bij de boyfriend slapen.

dinsdag1-tileDinsdag ging ik pas rond de avond weer naar huis en zag dat er ondertussen al weer 20 GB op was gebruikt van het internet… Ik ging samen met mama naar de winkel en omdat we beide een beetje ziek waren namen we pizza als avondeten. Terug internet betekent ook heel veel series inhalen! Ik keek voor het slapen een paar afleveringen van PLL.

woensdag1-tileWoensdag voelde ik mij gelukkig weer beter en at ik na een hele lange tijd nog eens een pompelmoes als ontbijt, ik vind die dingen echt overheerlijk. In de middag bereide ik het avondeten al voor. Een pasta schotel die heel lekker was! Ik maakte foto’s van mijn favoriete smoothie voor een blogpost. En in de avond ging in naar de dokter want ik had een verwijsbrief nodig voor de cardioloog. Ik kreeg ook pilletjes zodat ik niet nog zieker werd door mijn verkoudheid.

donderdag1-tileDonderdag werkte het warm water plots niet meer. Normaal kan mijn opa dat gemakkelijk fixen maar die is samen met mijn oma op vakantie tot einde volgende week. We gingen dus maar naar mijn oma thuis om daar snel te douchen. Ik kreeg een bestelling thuis geleverd met twee paletten van Makeup Revolution en een Tangle Teezer. Ik deed in de avond eindelijk mijn wenkbrauwen nog eens deftig, dat was echt nodig! Mijn kat ligt de laatste tijd weer heel vaak op mijn kamer, altijd in de raarste posities, dicht bij de verwarming. Ik zat tot heel laat op pinterest inspiratie op te doen voor foto’s en kwam verschillende borden tegen met heel interessante blogging tips.

vrijdag1-tileVrijdag deed ik een poging tot outfitfoto’s maken en ze zijn nog wel redelijk gelukt. Ik maakte nog andere foto’s voor de blog en was heel blij omdat ik mij eindelijk weer goed voelde. Ik had meer energie, mijn huid zag er beter uit en ik voelde mij niet meer misselijk, draaierig of koortsig. En ik geniet heel erg van mijn nieuw koffiezetapparaat! Mijn vriend kwam langs in de avond en we probeerde het internet beter te beveiligen maar dat lukte niet echt goed. Uiteindelijk waren we beide zo moe dat we vroeg in slaap zijn gevallen.

Zaterdag gingen we samen naar Leuven een paar dingen regelen en daarna naar mijn vriend thuis want ik bleef weer bij hem slapen. Ik heb van deze dag ook geen foto’s omdat ik er gewoon helemaal niet aan gedacht heb, oeps…

zondag1-tileZondag is de vader van mijn vriend het internet komen beveiligen, hij kent veel van computers en gelukkig is het nu wel gelukt! Ik installeerde ineens ook een nieuwe virusscanner en deed een scan van heel mijn pc, die heeft van 17u tot 22u geduurd en intussen heb ik mij redelijk hard verveeld haha. Ik hoop dat meneer of mevrouw de hacker nu eindelijk stopt met mijn internet te stelen en ik niet meer in de helft van de maand al zonder internet zit, fingers crossed!

Vandaag moet ik weer naar school en ik denk dat ik nog snel een beetje ga shoppen. Voor de rest van de week heb ik nog niks gepland, alleen lessen natuurlijk.

XOXO Jerka

Geef een reactie

