Hema Special Effect Nagellak

Hema special effect nagellakVan de Hema nagellak ben ik al een hele tijd fan. Je hebt keuze uit veel verschillende kleurtjes, de lakjes drogen snel, zijn niet te duur en door het fijne kwastje kan je ook heel netjes lakken. Toen ik een paar dagen geleden bij Hema was zag ik dat ze een nieuwe soort nagellak aan hun collectie hebben toegevoegd, namelijk de Special Effect nagellak. Je zal vast al wel gehoord hebben van een holographic, velvet of matt effect want deze nageltrends zijn nog steeds heel populair. Hema volgt de vele andere merken dus in deze trend en ik test vandaag of deze lakjes de moeite waard zijn!

Hema special effect nagellak holographicIk was al een hele tijd opzoek naar een mooie holographic nagellak maar die had ik bij budgetmerken nog niet gevonden. Toen ik Holographic Blue bij Hema zag staan werd ik dan ook heel blij. Het is een blauwe lak met zilveren glitters die in elk licht andere kleuren krijgen. Ik vind het effect echt amazing en deze lak is dan ook mijn favoriet. Hij lakt heel fijn, droogt snel op en heeft maar 2 laagjes nodig om helemaal dekkend te zijn.Hema special effect nagellak holographic

Hema special effect nagellak chameleonDe tweede special effect nagellak die ik kocht is Chameleon Green. Een groene lak met een sterke goude schijn. In het flesje zie je duidelijk ook een blauwe schijn maar die zie je spijtig genoeg niet goed op je nagels. Ik vind de kleuren en het effect van deze lak heel mooi maar hij droogt heel streperig op. Dat vind ik echt een grote tegenvaller! Deze nagellak droogt ook niet zo snel op als de andere Hema lakjes. Wel lakt hij heel fijn en netjes en deze heeft ook maar 2 laagjes nodig voor een goede dekking.Hema special effect nagellak chameleon

Hema special effect nagellak matt top coatAls laatste nam ik ook nog deze matte top coat mee. Iets heel simpel, maar ik had er nog geen terwijl ik eigenlijk wel een grote fan ben van matte nagels. Deze top coat droogt ongelofelijk snel en doet zijn werk ook fantastisch. Na 1 laagje en een paar seconden heb je een matte nagel!Hema special effect nagellak matt top coat

Ik kan de lakjes van Hema zeker en vast aan iedereen aanraden. Het enige spijtige is dat de chameleon lak zo streperig is, anders had ik hem echt heel leuk gevonden. De Special Effect lakjes kosten beide €3,75 en de matte top coat €3,25.

XOXO Jerka

Geef een reactie

