Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteHet budgetmerk Makeup Revolution is plots heel populair geworden in make-up land. En daar is een goede reden voor, je krijgt namelijk heel goede kwaliteit voor weinig geld! Na het lezen van vele goede reviews en foto’s van prachtig gepigmenteerde oogschaduws kon ik niet anders dan ook een paar paletten te kopen. Vandaag review ik het Flawless Ultra Eyeshadows palette, een oogschaduwpalette met maar liefst 32 kleuren dat heel populair is. En ik kan al verklappen dat ik héél enthousiast ben!

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteHet Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette is verpakt in een gouden doosje, ziet er heel mooi en chic uit vind ik! Op de voorkant vind je de naam van het palette.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteEn op de achterkant zie je de 32 kleuren oogschaduw die in het palette zitten. Deze kleuren komen goed overeen met hoe ze in het echt zijn, je ziet dus direct wat je krijgt.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteWanneer je het palette uit de verpakking haalt voel je onmiddellijk dat het van een stevig materiaal gemaakt is. Het is glanzend zwart en heeft gouden letters.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteOp de achterkant vind je informatie over het palette, zoals de naam en ingrediënten.

P1040369In het palette vind je een transparant velletje met de namen van de oogschaduws erop. Leuk dat de kleuren een naam hebben, dat is altijd handig wanneer je er een look mee maakt zodat je makkelijk kan zeggen welke kleur je hebt gebruikt. Toch vind ik het fijner wanneer de namen op het palette zelf staan. Zo’n velletje gaat bij mij al snel in de weg zitten en wanneer ik haast heb wordt dat soms een beetje onhandig.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteHet palette heeft een grote spiegel, altijd een groot pluspunt! En er zit geen kwast in. Voor mij helemaal geen probleem want ik gebruik veel liever mijn eigen kwasten. Omdat het palette stevig en niet te groot is kan je het dus perfect meenemen op vakantie.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteDe kleuren zijn heel veelzijdig. Je vind matte tinten, sommige zijn met glans of met veel glitter en je vind ook een paar metallic tinten. De kleuren gaan van heel licht naar donker zwart en er zijn warme en koele kleuren, je kan er dus heel verschillende looks mee maken. En zowat alle kleuren zijn met elkaar te combineren. Maar wat mij opvalt is dat de combinatie van vier kleuren, van boven naar beneden, allemaal een perfecte look kunnen vormen. Heel handig voor diegenen die het moeilijk vinden om goede kleurcombinaties te maken.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows paletteEn nu mijn favoriete deel, de swatches! Ik heb deze swatches droog gemaakt, zonder oogschaduwbasis en ik laat je telkens de kleuren zien met en zonder flits. Zo kan je de mooie finishes van elke kleur goed zien.

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette swatches
Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette swatches

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette swatches

Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette swatchesIk vind elke kleur, stuk voor stuk, prachtig. De pigmentatie is top en de verschillende finishes zijn allemaal heel mooi. De metallic kleuren zijn een beetje poederig maar geven niet al te veel fall out. De andere oogschaduws brengen allemaal heel romig aan, ze glijden echt over je huid. Ook blenden ze mooi samen op het ooglid.

Ik ben echt onder de indruk van dit budget palette. Zo’n kwaliteit voor maar €9,99! Bijna niet te geloven… Je kan heel veel kanten op met dit palette omdat er veel verschillende kleuren inzitten, van groen naar rood en koper tot blauw, zwart en prachtige bruine tinten, metallic, glitter, matt, … Echt een plaatje, dit palette!

Je kan het Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette voor €9,99 kopen bij beauty88.nl.

XOXO Jerka

Geef een reactie

