Photo Diary #10

pizap.com14240134596281Ik heb een rustige maar productieve week gehad met ook een aantal leuke dingen. Ik keek veel afleveringen van Suits, at heerlijke ontbijtjes, ik ging shoppen met een vriendin en begon in een nieuw boek.

maandagMaandag was een heel productieve dag. Ik begon ’s ochtends met een lekker en gezond ontbijtje en besloot daarna mijn cv helemaal te veranderen. Binnenkort begin ik terug met werk zoeken en op pinterest zag ik allemaal creatieve cv’s, ik dacht dat dit misschien wel zou opvallen tijdens een sollicitatie. Hij is nog niet helemaal klaar, ik wil nog graag een foto toevoegen en klein tekstje over mezelf. Ook werkte ik verder aan het wekelijkse meal plan waar ik mij binnenkort aan wil houden en natuurlijk eindige ik de dag met een paar aflevering van Suits.

dinsdagDinsdag maakte ik mijn favoriete smoothie als ontbijt en daarbij dronk ik een heerlijke latte macchiato. Ik deed eigenlijk niet heel veel en zat vooral veel op pinterest deze dag. Ik besloot om mijn Moleskine agenda een beetje op te vrolijken en begon aan een tekening. Het is de bedoeling dat het een beetje op een dromenvanger gaat lijken. In de avond werkte ik nog verder aan mijn meal plan. Toch moeilijker dan ik dacht om zoveel maaltijden te verzinnen en toch een goede variatie te hebben.

woensdagWoensdag begon ik weer met een lekker ontbijtje! Deze week ben ik echt fier op mezelf qua eten. Ik heb jaren achter elkaar nooit deftig ontbeten terwijl dat eigenlijk helemaal niet goed voor je is. Deze week heb ik elke dag goed gegeten en ik merkte ook dat ik me een beetje beter voelde daardoor. Ik deed na lange tijd nog eens een kleedje aan en voelde me super girly :p. Ook maakte ik een Valentijns make-uplook voor op de blog!

donderdag1 donderdag2Donderdag begint weeral met een lekker ontbijtje! In de voormiddag maakte ik foto’s van twee Makeup Revolution paletten die ik vorige week kocht, ik vind ze helemaal geweldig. En in de namiddag ging ik shoppen met een vriendin. We gingen naar Aarschot omdat daar een super leuk winkeltje is, namelijk Be Glam. Ze verkopen er heel veel verschillende en super leuke kleedjes. Ik paste er vier maar heb uiteindelijk niets gekocht. Het eerste kleedje vond ik super leuk maar €70 vond ik toch een beetje te duur. Ik heb wel een klein beetje spijt dat ik het niet heb gekocht…

vrijdagVrijdag zag ik eindelijk mijn vriend terug. De lessen zijn weer begonnen dus we zien elkaar weer veel minder spijtig genoeg. Ik maakte me klaar en mijn huid zag er ineens super goed uit. Ik had de laatste paar dagen verschillende keren een heel vochtinbrengend masker aangebracht omdat mijn huid een beetje crazy aan het doen was. En dat had dus blijkbaar heel goed geholpen want ik kreeg er zelfs meerdere complimentjes over! Ik kocht na een hele lange tijd nog eens een fashion tijdschrift. Vroeger nam ik altijd de Elle maar daar ben ik maanden geleden mee gestopt. Ik ging heerlijk liggen in de zetel met het zonnetje op mijn gezicht en bladerde rustig door de Vogue. Donderdag en vrijdag was het ongelofelijk goed weer met een blauwe lucht en hele dagen zon. Heeeeerlijk! Ik nam de gelegenheid om mijn favoriete zonnebril dan ook vaak te dragen. Rond 16u nam ik de bus naar Leuven om naar de boyfriend te gaan!

zaterdagZaterdag hebben mijn vriend en ik lekker lang uitgeslapen. Terwijl hij gamede las ik in mijn nieuw boek De Cirkel. Ik heb nog maar een paar pagina’s gelezen maar ben nu al super geΓ―nteresseerd! In de avond sprak ik samen met mijn mama af bij mijn oma thuis om daar te gaan douchen. Het warme water thuis is spijtig genoeg nog steeds niet gemaakt dus moeten we nog altijd ergens anders gaan douchen. Ik had een verschrikkelijke nacht met heel weinig slaap en ik had geen idee waarom… Sinds ik mijn UP24 bandje heb merk ik steeds vaker dat wanneer ik alleen ben, ik vaak wakker word en onrustig slaap en wanneer ik met mijn vriend ben, ik super goed slaap. Heel vreemd en niet leuk want meestal slaap ik maar 1 keer per week bij mijn vriend en heb ik de andere 6 nachten dus amper slaap.

zondagZondag was ik al wakker om 6u en besloot al vroeg in de ochtend om aan mijn blog te werken. Ik maakte het artikel voor die dag en de bijhorende swatches fotografeerde ik ook wanneer de zon was opgekomen. Rond de middag voelde ik me plots weer heel draaierig en besloot ik om te lunchen met heel veel zout, zodat mijn bloeddruk weer een beetje omhoog zou gaan. Ongelofelijk ongezond maar oh, wat heb ik hier van genoten. Daarna voelde ik me ook weer helemaal oke! Ik kwam deze foto tegen van mijn vriend en ik op Tomorrowland 2013, hier heb ik zo’n geweldige herinneringen aan!

Voor de komende week heb ik nog niet echt iets gepland. Mijn oma komt terug van vakantie dus daar ga ik wel eens een dagje langs. Mijn vriend is hopelijk de hele vrijdag vrij van school en kunnen we de hele dag samen spenderen. Voor de rest ga ik een beetje vooruit werken voor de blog en ik zie wel wat de week nog brengt!

XOXO Jerka

  1. youniqueblog

    Wat ontzettend leuk om op deze manier een dagje mee te kijken in jouw leven. Het lijkt me echt een heel leuke winkel, waar ze die jurkjes verkopen. Al zou ik 70 euro ook een iets te hoog bedrag vinden….En dat palette: wow! Dat pigment is echt fantastisch. Ik word trouwens ook wel steeds nieuwsgieriger naar zo’n UP24…

Geef een reactie

