Beauty Wishlist

image

Ik vind het geweldig om nieuwe producten te ontdekken bij het lezen van andere blogs. Daar komt natuurlijk ook wel bij kijken dat er vaak nieuwe dingen bijkomen op mijn wishlist. Vandaag laat ik zien wat er op die lijst staat. Het zijn vooral iets duurdere dingen, omdat ik daar altijd een tijdje over nadenk voor ik ze koop. Er zitten een aantal producten bij die ik 100% zeker ga kopen, maar ook een aantal waarvan ik niet weet of ze het geld wel waard zijn. maar eigenlijk hoop ik dat deze hele lijst uiteindelijk in mijn stash te vinden is.

NARS Narsissist Palette
Tarte Tartelette Amazonian Clay Matte Palette
Too Faced Melted Lipstick in Frosting, Velvet, Melon en Villain
NYX Butter Glosses
Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade
MAC Paint Pot in Soft Ochre en Painterly
MAC MSF Soft & Gentle
Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick in Sweet Talker, Vamp, Retro Coral en American Doll
OCC Lip Tars
Rimmel Kate Moss lipstick in 101 en 107
Rimmel Provocalips in 110 en 550

Wat heb jij allemaal op je wishlist staan?
XOXO Jerka

Geef een reactie

