Makeup Revolution Redemption palette Essential Mattes 2

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2Makeup Revolution heeft een beetje mijn hart gestolen met het Flawless Ultra Eyeshadows palette. Ik was dan ook heel enthousiast om nog een palette van dit merk te testen. Ik kocht het Makeup Revolution Redemption palette Essential Mattes 2, een palette met 12 matte oogschaduws. Vandaag laat ik jullie dit palette zien en geef ik mijn mening!

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2De verpakking van het Redemption palette ziet er een beetje goedkoop uit. Hij is gemaakt van hard, zwart plastic met bovenaan een doorzichtig stuk zodat je de oogschaduws direct kan zien. Het plastic is wel hard, maar voelt niet echt stevig aan.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2Op de achterkant vind je informatie over dit palette, zoals de naam en de ingrediënten.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2In het palette vind je geen spiegel, maar wel een dubbelzijdige sponsapplicator.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2In het Redemption palette Essential Mattes 2 vind je 12 oogschaduwkleuren, allemaal matt. Zoals je kan zien zijn de kleuren redelijk nude en zijn ze ook allemaal goed met elkaar te combineren. Spijtig genoeg hebben deze oogschaduws geen naam, dat vind ik wel een beetje jammer maar dat doet natuurlijk niets aan de kwaliteit van het product.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2Ik heb de swatches droog gemaakt, dus zonder oogschaduwbasis.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2De eerste vier kleuren zie je bijna niet terug op mijn huid. Dat is niet omdat ze slecht gepigmenteerd zijn, maar gewoon omdat ze heel dicht bij mijn huidskleur liggen. De twee volgende kleuren zijn dan weer wel slecht gepigmenteerd en ook moeilijk op de bouwen.

MUR Redemption Palette Essential Mattes 2Hier zie je duidelijk dat de zevende en negende kleur ook slecht gepigmenteerd zijn en ook moeilijk op te bouwen. De vier andere kleuren vind ik wel heel mooi en hebben een goede pigmentatie.

Ik vind het vreemd dat de kwaliteit van de oogschaduws onderling verschillend is. Ze zijn allemaal matt en ik verwachte dan ook dat ze allemaal even goed gepigmenteerd zouden zijn. Dat is dus duidelijk niet zo. De eerste vier oogschaduws zijn voor mijn huidskleur een goede, matte highlighter. De beter gepigmenteerde oogschaduws vind ik ook wel mooi maar van de rest ben ik dus niet echt onder de indruk.

Ik gebruik graag matte en glanzende kleuren in één ooglook en omdat ik verschillende paletten heb waar geen matte oogschaduws inzitten, leek het mij handig om dit palette erbij te nemen. Dat zal ik zeker en vast ook wel doen, maar toch ben ik een beetje teleurgesteld in dit palette.

Je kan het Makeup Revolution Redemption palette Essential Mattes 2 voor €4,99 kopen op beauty88.nl.

XOXO Jerka

  1. Jolien Geurts

    Pallettes als deze vind ik normaal gezien best handig, omdat ze makkelijk mee te nemen zijn en je ter plekke nog kan kiezen welke kleurtjes je wilt aanbrengen. Wat een zonde van de slechte pigmentatie van enkele oogschaduws, anders zag het er een goed pallette uit.

Geef een reactie

