Photo Diary #11

pizap.com14246839106961Het was een rustige week, met een paar frustraties omdat het internet wééral op is en het warme water nog steeds niet werkt. Voor de rest was alles wel in orde :p. Ik ging langs bij mijn oma, las een boek uit, had een fijne dag met familie en ik zag mijn vriend eindelijk weer in het weekend.

wpid-wp-1424539236107.jpegMaandag deed ik ’s ochtends nog eens een poging om een visgraatvlecht te maken. Het ging al beter dan de eerste keer maar hij was nog altijd niet echt heel goed. Ik had ongelofelijk veel zin in ijs en oreo’s, dus at ik de twee maar samen. Heerlijke vanille ijs met chocolade schilfers, 4 oreo’s en chocoladesaus, nomsss! Na 3 weken hebben we eindelijk weer een printer, de vorige was na 2 maanden al stuk gegaan en nu hebben we een nieuwe gekregen. Ik probeerde eens iets nieuw met smoothies. Ik had nog veel overschotjes van fruit in de diepvriezer en besloot die te blenden en in te vriezen. Het resultaat was niet helemaal wat ik had verwacht maar toch lekker!

wpid-wp-1424539178848.jpegDinsdag was ik blijkbaar in the mood om vreemde selfies te maken… Ik maakte me klaar om bij mijn oma een lekker warm bad te nemen, dat mis ik echt nu we hier thuis zonder warm water zitten. Ik keek Masterchef, waar ik een klein beetje aan verslaafd begin te worden. In de avond ging ik samen met mama naar de bib en daar zag ik deze boeken of fotografie. Ik heb nu wel een deftige camera maar de instellingen zijn nog steeds een beetje chinees voor mij. Ik besloot dus om deze mee te nemen en aan mijn skills te werken!

wpid-wp-1424539273025.jpegWoensdag ontbeet ik met de ingevroren smoothie, die steenhard was en het duurde daardoor ongeveer een uur voordat ik dit kleine stukje op had. Ik las veel in De Cirkel, echt een super goed boek! Ik ging vroeg naar bed omdat ik hoofdpijn kreeg in de avond en keek voor de tweede keer Big Hero 6.

wpid-wp-1424539209082.jpegDonderdag begon met dit heerlijke ontbijt: appel, pompelmoes, kiwi en vergeperste appelsiensap. Ik deed mijn make-up en daarna maakte ik foto’s van dit palette van Makeup Revolution. ‘S avonds kreeg ik het super koud en het enige dat hielp om het een beetje warm te krijgen was een tas koffie.

Vrijdag heb ik geen foto’s genomen. Er kwam familie langs en mijn vriend kwam slapen en ik heb er gewoon niet aan gedacht om foto’s te maken.

zaterdagZaterdag werd ik vroeg wakker. Mijn vriend was nog aan het slapen en ondertussen las ik in een boek. Mijn vriend en ik hebben ongeveer de hele dag gegamed en gewoon een beetje in bed gelegen. Ik liep de hele ochtend rond in deze geweldige pull van Coca Cola. Hij is van mijn vriend maar die past er nu niet meer in dus heb ik hem gekregen. Ik leef echt in deze pull. In de namiddag ging ik naar mijn oma om daar te douchen en in de avond lakte ik mijn nagels. Mijn gelnagels zijn alweer hard uitgegroeid en dat zie je door de nagellak heen, niet zo heel mooi maar ik vind de kleur wel fantastisch!

zondagZondag probeerde ik te bloggen, dat is namelijk niet echt gemakkelijk wanneer je alleen maar mega traag internet hebt. Het duurde ongeveer anderhalf uur om een blogpost te bewerken en foto’s toe te voegen… Ik las De Cirkel uit! Sad face want ik vond het echt een goed boek en vind het jammer dat hij uit is. Kijken in mijn agenda wat ik nog moet doen deze zondag en een planning voor volgende week maken!

Komende week heb ik weeral niet echt veel gepland. Mijn kamer word wel eindelijk in orde gemaakt, woopwoop!! Ik ga langs bij mijn oma, ga nog eens naar Leuven om een beetje te shoppen en normaal zie ik mijn vriend ook weer een beetje vaker deze week. Ik ben aan het denken om mijn kamer helemaal wit te verven en daar ga ik nog eens goed over nadenken. Ik blijf hier namelijk niet héél lang meer wonen en weet niet of ik er dan wel zoveel moeite in wel steken…

XOXO Jerka

Geef een reactie

