MUA Eyeshadow palette Poptastic

MUA Eyeshadow palette Poptastic - binnenkant3Sinds dat Makeup Academy bij Kruidvat wordt verkocht ben ik helemaal fan geworden van hun oogschaduwpaletten. Ik had de bekende Undressed en Undress Me Too paletten al geprobeerd en die gebruik ik regelmatig. Spijtig genoeg zijn de oogschaduw paletten van MUA in mijn Kruidvat bijna altijd uitverkocht. Toen ik dit palette met felle kleurtjes zag liggen nam ik het ook direct mee. Het MUA Poptastic palette is heel opvallend, niet een palette waarmee je een hele ooglook kan maken, maar in combinatie met neutralere kleuren kan je echt een prachtige look maken. Vandaag review ik dit leuke palette voor jullie!

wpid-wp-1424882987670.jpegDe verpakking van dit palette is eigenlijk hetzelfde als elk ander oogschaduw palette van MUA. Hij is gemaakt van hard, zwart plastic en bovenaan is er een doorzichtig deel zodat je de kleuren makkelijk kan zien. Dit palette is niet super stevig, zeker het deksel is een beetje dun. Maar als je het niet laat vallen of er andere wilde dingen mee doet is deze verpakking helemaal prima.

MUA Eyeshadow palette Poptastic - achterkantOp de achterkant vind je informatie over dit palette, zoals de naam, de ingrediënten en namen van de oogschaduws. Ik vind de namen van de oogschaduws super leuk. Ze zeggen echt iets over de kleur maar zijn wel heel catchy.

MUA Eyeshadow palette Poptastic - sponsapplicatorEr zit geen spiegel in dit palette, maar wel een dubbelzijdig sponsapplicator.

MUA Eyeshadow palette Poptastic - binnenkant1In het Poptastic palette vind je 12 oogschaduwkleuren, met verschillende finishes. Er zijn metallic oogschaduws, matte oogschaduws, maar ook oogschaduws met blauwe of paarse glitters. Persoonlijk zou ik met dit palette niet een hele ooglook kunnen maken. Ik hou ervan om één of twee felle kleuren te combineren met neutrale tinten, ik heb dus zeker nog een ander palette nodig om een look te maken. Maar als jij houd van een super opvallende ooglook met allemaal felle kleuren, dan is dit palette helemaal geschikt voor jou!

MUA Eyeshadow palette Poptastic - binnenkant2Ik heb de swatches droog gemaakt, dus zonder oogschaduwbasis.

MUA Eyeshadow palette Poptastic - swatches1 MUA Eyeshadow palette Poptastic - swatches2De pigmentatie van elke oogschaduw is helemaal geweldig. De oogschaduws voelen romig aan en brengen heel makkelijk aan en blenden ook mooi samen op het ooglid. Ook heb ik geen last van fall out.

Ik zie al onmiddellijk dat je met dit palette een mooi blauwe ooglook kan maken. Er zijn verschillende blauwe tinten die allemaal mooi bij elkaar passen, als je daar nog lichte, neutrale kleur bij doet en een mooi highlighter heb je een heb je een blauwe look. De twee paarse kleuren lijken wel erg op elkaar vind ik, die zijn ook mooi te combineren met de roze oogschaduws. De goude tinten kan je wel bij bijna elke andere kleur gebruiken voor een opvallende look wanneer je niet maar één kleur in verschillende tinten wil gebruiken.

MUA Eyeshadow palette Poptastic - binnenkant4In combinatie met een andere, meer neutraal palette kan je met dit Poptastic palette ongelofelijk veel looks maken! De kwaliteit van deze oogschaduws is geweldig, en dat voor een klein prijsje!

Je kan het MUA Eyeshadow palette Poptastic voor €5,99 bij Kruidvat kopen.

XOXO Jerka

Geef een reactie

