February Favorites

P1040614Eindelijk heb ik nog eens een favorieten artikel! In heb het al een tijdje niet meer gedaan maar eigenlijk vind ik ze heel leuk om te maken en ook om te lezen op andere blogs. Er zijn bijvoorbeeld verschillende kledingstukken of beauty producten waar ik geen review over schrijf maar waar k wel heel enthousiast over ben. Om die dingen ook met jullie te delen is zo’n maandelijks favorieten artikel natuurlijk wel heel handig.

P1040632Als eerste mijn nieuwe faux leren jasje van Loavies. Ik wou deze jas al maanden kopen maar heb het altijd uitgesteld. Deze maand besloot ik om het gewoon te doen. En wat ben ik daar blij mee! Ooka l is het nog redelijk koud buiten en is dit jasje daar niet echt voor geschikt, heb ik hem al heel vaak gedragen.

P1040628Mijn haar is redelijk lang, en ik wil het nog langer laten groeien. Dat is niet echt handig wanneer er buiten veel wind is of wanneer je een sjaal draagt. Mijn haar is niet onhandelbaar en ik krijg niet héél veel knopen, maar ik vind het wel fijner wanneer het geborsteld is. Ik kocht deze Tangle Teezer die speciaal voor in je handtas is. Je kan de pinnetjes beschermen door er een ‘dekseltje’ op te doen, zo komt er geen vuil in de borstel, maar er gaan ook geen haren uit de borstel en zo blijft je handtas ook weer een beetje properder. Ook is deze borstel helemaal niet groot, handig dus voor bijvoorbeeld tijdens het uitgaan wanneer je een kleine tas bijhebt. Ik ben btw ook helemaal verliefd op de goude kleur!

P1040614 - kopie (3)De Hair Repair Argan Oil Therapy van Kruidvat heb ik al een hele tijd. Maar ik gebruikt dit product pas sinds deze maand verschillende keren per week. Elke keer nadat ik mijn haar was breng ik twee pompjes aan in de lengtes en de puntjes van mijn haar wanneer het nog een beetje vochtig is. Ik merk echt een groot verschil hierdoor. Mijn haar glanst veel meer en ziet er ook niet meer zo futloos uit. De puntjes zien er ook veel gezonder er en mijn haar is minder pluizig. Dit product ruikt ook heel lekker en die geur blijft wel een dag of twee in je haar, heerlijk!

P1040614 - kopieIk gebruik elke dag watjes om mijn make-up mee te verwijderen en mijn huid proper te houden door de dag wanneer ik geen make-up op heb. Normaal gebruik ik heel goedkope watjes van de Hema of Aldi en heb ik helemaal geen voorkeur hierin. Omdat de watjes op waren ging ik snel naar de Spar en daar vond in alleen de DeMake Up Sensitive Super Soft watjes. Deze zijn een beetje duurder maar ooooh ze zijn zo heerlijk zacht! Ik voel echt een verschil op mijn huid wanneer ik deze watjes gebruik. Ze zijn zo zacht als een wolkje!

P1040626Nivea Soft gebruik ik al een hele tijd tegen een droge huid. De laatste paar weken is mijn huid echt heel droog en zelfs schilferig en nu gebruik ik Nivea Soft verschillende keren per week (soms zelfs elke dag) als masker. Ik laat het 20-30 minuten intrekken en haal het dan van mijn huid met lauw warm water. Ik zie echt een groot verschil in mijn huid en mijn BB cream brengt ook veel beter en egaler aan. Ik heb zelfs al verschillende complimentjes gekregen over mijn huid de laatste tijd, thanks Nivea Soft!

P1040629Catrice Beautifying Lip Smoother in 030 Cake Pop gebruik ik de laatste paar weken bijna elke dag. Deze lipgloss geeft mijn lippen een heel frisse kleur en is niet te opvallend. Perfect voor bij een simpele make-up look en heel makkelijk aan te brengen! Door het koude weer heb ik ook weer last van veel velletjes op mijn lippen en het is dan niet echt mooi om lipstick te dragen. Met deze lipgloss zie je helemaal niets terug van die velletjes. Het enige kleine nadeel is dat hij wel plakt, niet echt handig wanneer je, net zoals ik, je sjaal graag bijna helemaal over je hoofd trekt wanneer het koud is…

P1040614 - kopie (2)Het Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette zal bij de meeste blogbezoekers wel al bekend zijn. Er is de laatste tijd heel veel over geschreven en ik heb het palette ook aangeschaft. De pigmentatie is top, de kleuren passen allemaal mooi bij elkaar, je kan er super veel verschillende looks mee maken en het is ook nog eens een handig palette om mee te nemen, met een grote spiegel in het deksel! Hier vind je mijn review.

P1040631Als laatste geen beauty of fashion, maar een boek! ‘De Cirkel’ van Dave Eggers heb ik in een week uitgelezen en het is één van mijn favoriete boeken geworden. Het gaat over internet, macht, privacy, kennis en hoe al deze dingen op een verkeerde manier gebruikt kunnen worden. Een heel meeslepend verhaal met interessante karakters. Zeker als je veel bezig bent met social media en daar interesse in hebt is dit boek heel leuk om te lezen. Het zet je ook een beetje aan het denken hoe dit in de volgende jaren allemaal gaat evolueren, op een slechte of goede manier. Echt een aanrader!

Heb jij nieuwe dingen ontdekt in februari die je heel fijn vond?

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

