Photo Diary #12

pizap.com14254541796641Deze photo diary is een beetje later dan normaal, sorry! Ik heb vandaag pas weer internet dus kon hem niet sneller online zetten. Ik had een paar tegenslagen vorige week die mij veel geld hebben gekost maar ik heb ook leuke dingen gedaan.

maandagMaandag heb ik de hele dag besteed aan het huishouden. Verschillende keren een wasvat opgezet, de afwas gedaan, opgeruimd, … In de avond was ik super moe en viel ik inslaap tijdens het kijken naar Friends. Nu ik die foto terug zie, zie ik op de poster achter Phoebe dat die in het Nederlands is!

dinsdagDinsdag ging ik in de voormiddag naar mijn vriend. Vroeg opstaan, klaarmaken en wachten op de bus! In de namiddag ging ik bij mijn oma en meter een pedicure doen. Ik hoorde dit liedje op de radio en omdat ik het de laatste tijd overal hoor maar helemaal niet wist welk liedje het was gebruikte ik na een lange tijd Shazam nog eens. Ik ging pas laat weer naar huis en natuurlijk net toen ik moest afstappen begon het méga hard te hagelen en regenen! Ik moest nog 10 minuten naar huis stappen en was helemaal doorweekt…

woensdagWoensdag begon eindelijk nog eens met een lekker gezond ontbijtje. Er kwam eindelijk een man om de boiler te maken, nu ja dat dacht ik toch. Het probleem zit blijkbaar in de buizen en dat kon hij niet maken, nog steeds geen warm water dus! Mama en ik gingen dan maar naar mijn oma om daar te douchen. In de avond at ik heerlijke wok en ging ik vroeg slapen omdat ik al de hele dag hoofdpijn had.

donderdagDonderdag at ik weer een lekker ontbijtje en maakte me al vroeg klaar. Ik ging namelijk nog eens shoppen met een vriendin! In de Fnac vond ik deze mega schattige USB stick van een minion, ik heb me echt moeten inhouden om deze niet te kopen, so cute! Ik kocht twee nieuwe pulletjes bij Pull&Bear en make-up om te reviewen. Spijtig hadden ze niet alles wat ik wou en moet ik volgende week nog eens terug gaan en hopen dat ze dan wel alle kleuren lipstick hebben die ik wil.

vrijdagVrijdag was niet de beste dag. In de voormiddag nam ik foto’s van nieuwe Catrice lipsticks en omdat ik niet te handigste persoon ben deed ik iets heel stom en liet ik mijn camera vallen… Gelukkig is er aan de camera zelf niets stuk, maar mijn lens werkt wel niet meer… Ik kan nog foto’s maken maar ze zijn niet scherp, supppper stom en ik voelde mij echt even heel rot. Ik was wel al van plan om een nieuwe lens te kopen maar nu kan ik deze die ik had niet meer gebruiken wat toch wel niet fijn is. Gelukkig is het maar een voorwerp en hoewel er een heel bedrag van mijn rekening gaat voor een nieuwe lens is het allemaal toch niet zo erg. Ik maakte me op en ben helemaal verlieft op mijn nieuwe trui van Pull&Bear! Rond 16u ging ik naar mijn vriend en er was weeral iets mis met de bussen. De bus naar Leuven was op tijd maar de bus naar mijn vriend kwam gewoon niet opdagen. Ik heb een uur aan het station gewacht en omdat ik mij niet goed voelde en ik op het punt stond om een paniekaanval te krijgen besloot ik om te voet te gaan. Een wandeling van een half uur in de kou, maar ik voelde me wel veel beter daarna! In de avond ging ik samen met mijn vriend naar zijn meter om daar met de hond te gaan wandelen. Ik hou verschrikkelijk veel van honden en ga ook graag wandelen dus mijn vriend stelde voor om dat om de paar weken eens te gaan doen. Dat heeft mijn hele dag weer goed gemaakt! Door al dat wandelen behaalde ik ook bijna 10000 stappen, dat is me nog niet vaak gelukt sinds ik mijn UP24 heb.

Zaterdag en zondag heb ik geen foto’s gemaakt. Ik was zaterdag nog de hele dag bij mijn vriend en door de stomme bussen die een verschrikkelijke omweg maakte was ik pas laat thuis. Zondag ging ik langs bij mijn zus, haar vriend en hun dochtertje en daar ben ik de hele dag geweest.

De komende week word mijn kamer eindelijk in orde gebracht! Ik moet een nieuwe lens bestellen voor mijn camera en daar een beetje opzoekwerk voor doen. Hopelijk word die dan in de loop van de week geleverd zodat ik terug foto’s kan maken voor reviews. Ik heb net zoveel leuke make-up gekocht die ik wil reviewen en dat gaat natuurlijk niet zonder camera. Woensdag heb ik eindelijk weer internet en hopelijk word dat dan ook allemaal opgelost want ik ben het zo beu om in de helft van de maand al zonder internet te zitten. Voor de rest heb ik nog niet veel plannen. Ik moet nog eens naar het stad om make-up te kopen en vrijdag blijf ik weer bij mijn vriend slapen. Voor de rest wil eigenlijk gewoon veel bloggen en ik hoop dan ook dat ik snel een nieuwe lens voor mijn camera heb!

XOXO Jerka

Geef een reactie

