Catrice Ultimate Stay Lipstick

Catrice Ultimate Stay lipstickSinds het schap van Catrice vergroot is bij Kruidvat, worden deze Ultimate Stay lipsticks ook verkocht. Ze zien er duurder en ook helemaal anders uit dan Ultimate Colour lipsticks van Catrice. Ze zijn maar een euro duurder en nog steeds heel erg budget dus. Ik was super nieuwsgierig naar deze lipsticks dus kocht ik de kleurtjes die mij het meest aanspraken en vandaag review ik deze!

Catrice Ultimate Stay lipstickDe hulzen van deze lipsticks zijn lang, smal en volledig matzwart. Heel simpel, maar daardoor ook heel chic!

Catrice Ultimate Stay lipstick Catrice Ultimate Stay lipstick100 Red Red Shine – 120 Looks Like Coral!

Catrice Ultimate Stay lipstick - 100 Red Red Shine Catrice Ultimate Stay lipstick - 100 Red Red Shine100 Red Red Shine

Deze kleur knalt echt van je lippen, hij is super fel! Ik heb deze lipstick aangebracht met een lipkwastje omdat het anders moeilijk is om strakke lijnen te krijgen. Je moet wel voorzichtig zijn bij het aanbrengen want je ziet elk foutje.

Catrice Ultimate Stay lipstick - 120 Looks Like Coral! Catrice Ultimate Stay lipstick - 120 Looks Like Coral!120 Looks Like Coral!

Deze lipstick heeft een felle roze koraalkleur. Deze is makkelijker aan te brengen omdat je niet zo snel een foutje ziet.

De lipsticks hebben veel pigment en ze hebben beide een lichte glans. Ze zijn heel romig en glijden daardoor gemakkelijk over je lippen. Die romige textuur zorgt er spijtig genoeg ook wel voor dat de lipsticks niet heel lang blijven zitten, zo’n 2 tot 3 uur. Na een maaltijd of een drankje moet je ze zeker bijwerken.

Ik wou heel graag de kleur 070 Plum & Base nog kopen, maar die is telkens wanneer ik naar het Kruidvat ga uitverkocht. De kwaliteit van de Ultimate Stay lipsticks vind ik heel goed, dus ik blijf zeker nog zoeken naar deze andere kleur!

Eigenlijk merk ik niet heel veel verschil met de Ultimate Colour lipsticks van Catrice. Ze hebben andere kleuren en een ander uitzicht maar qua kwaliteit heb ik niet echt een voorkeur, ik vind ze beide even fijn.

De Ultimate Stay lipsticks van Catrice zijn er nog in verschillende andere kleuren, dus als je enthousiast bent moet zeker eens een kijkje nemen bij een Kruidvat met een groot schap van Catrice. De lipsticks kosten €4,99.

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

