Photo Diary #13

pizap.com14259008327621Ik had een hele fijne week! Ik kocht een nieuwe lens, maakte veel foto’s voor de blog en speelde veel met make-up. Ik at heerlijke sushi en aardbeien, ik had een gezellige avond met mijn vriend en in het weekend had ik een geweldig feestje.

maandagMaandag was ik ’s ochtends nog super moe en ik had direct al hoofdpijn toen ik opstond. Ik maakte me klaar en ging naar mijn oma om daar in bad te gaan, genieten met super veel schuim! Ik bestelde die dag ook een nieuwe lens. Mijn andere lens is kapot omdat ik vorige vrijdag mijn camera heb laten vallen. Wat zijn die dingen toch duur!

dinsdagDinsdag kwam mijn opa langs om mijn kamer in orde te brengen. Mijn make-up lampen hangen omhoog en naast mijn make-up tafel hangt nu ook een plank. Ik ben helemaal verlieft op deze hoek van mijn kamer! Tijdens het opruimen van de keuken zag ik ineens dit plaatje buiten, de zon scheen alleen op de bomen in de achtergrond en dat gaf een super mooi effect. Omdat ik nog steeds geen internet had werkte ik ’s avonds verder aan de tekening in mijn Moleskine agenda.

woensdagWoensdag sliep ik weeral super slecht. Ik werd vaak wakker tijdens de nacht en om 5u viel ik gewoon niet meer in slaap ook al was ik wel nog moe. Ik stond dan maar op, weeral met hoofdpijn en ging voor de tv liggen. Ik heb niet heel veel gedaan omdat ik de hele dag op mijn lens zat te wachten. Hij ging bezorgd worden tussen 9 en 19u. Om 16u belde de pakjesman eindelijk aan! Ik maakte snel nog een beetje macaroni omdat ik super veel honger had en maakte daarna een paar foto’s met mijn nieuwe lens. In de avond keek ik alle series die ik gemist had de afgelopen weken, want ja, het internet is er weer!

donderdagDonderdag stond ik vroeg op, maakte ik me klaar en begon ik direct foto’s te maken van alle make-up die ik nog wil reviewen. Daar ben ik ongeveer de hele dag mee bezig geweest. ‘S avonds kreeg ik ineens super veel zin om met make-up te spelen en omdat ik nu mijn make-up lampen heb kon ik dat ook gewoon doen!

vrijdagVrijdag ging ik langs bij mijn oma om daar een bad te nemen. Ik zei dat ik zin had in aardbeien en dan kwam mijn oma plots terug van de winkel met aardbeien! Ze waren niet fantastisch lekker maar toch heb ik hier echt van genoten! In de avond ging ik naar mijn vriend en daar keken we samen de laatste film van The Hobbit.

zaterdagZaterdag ging ik in de namiddag weer naar huis en at ik heerlijk sushi als avondeten. Ik kreeg een smsje van een vriend om te vragen of ik niet mee wou uitgaan en daar had ik eigenlijk super veel zin in. Klaarmaken dus en met de fiets naar Leuven! Spijtig genoeg waren mijn twee banden plat en was het nogal een helse fietstocht maar ik heb mij super hard geamuseerd!

zondagZondag was ik bij een vriend blijven slapen omdat ik absoluut geen zin had om met mijn kapotte fiets ’s nachts (en dronken) naar huis te gaan. Om iets na 6 lag ik in bed en om half 9 was ik alweer onderweg naar huis, met een kleine kater… Ik heb de hele weg van Leuven naar huis gestapt met mijn fiets naast mij, dat duurde ongeveer 2 uur en ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Mijn make-up zat nog wel perfect haha! Ik haalde die dag wel met gemak mijn stappen doel, bijna 16000 stappen! Ik at ook een mega groot stuk taart en daarna voelde ik me eigenlijk veel beter. Om 22u kon ik mijn ogen echt niet meer openhouden en ging ik slapen.

De komende week ga ik een dagje shoppen met mijn vriend, komen ze (hopelijk) eindelijk het warm water maken en kan ik thuis weer heerlijk in bad. Voor de rest heb ik nog geen speciale dingen gepland. Ik wil weer veel vooruit werken voor de blog en eindelijk werk maken van mijn nieuwe lay-out en andere veranderingen. Maar daar moet ik eerst nog veel opzoekwerk voor doen want daar heb ik 0% verstand van!

XOXO Jerka

Geef een reactie

