Fitspiration #1

FitspirationDe Bikini Body Guide van Kayla Itsines is bij de meeste wel bekend denk ik. Dit trainingsprogramma van 12 weken geeft je een killerbody en het is super populair over de hele wereld. Ik heb het programma al een tijdje in mijn bezit en ik heb ook al verschillende pogingen gedaan om ermee te beginnen, die allemaal mislukt zijn… Omdat ik er toch écht aan wil beginnen wanneer het een beetje warmer wordt, heb ik deze foto’s bij elkaar gezocht voor motivatie! Afvallen moet ik zeker niet don, maar een strak lichaam en een paar abs zijn zeker welkom. FitspirationFitspiration Fitspiration Fitspiration Fitspiration Ben jij bekend met de BBG van Kayla Itsines? Bekijk zeker eens haar Instagram @kayla_itsines, ze post regelmatig foto’s van haar en haar 2 husky’s en en ook before en after foto’s van vrouwen die haar guide volgen, heel motiverend! @0403natalie volgt de BBG ook al een tijdje en wauw, haar lichaam is geweldig! Haar Instagram is ook zeker een kijkje waard.

Ken jij nog leuke fitspo Instagram accounts? Laat ze dan zeker achter in de comments!

XOXO Jerka

  1. Pingback: Gezonder leven met Kayla Itsines. | Living with Emily
  2. myfashiontrend

    ik ga nu ook sporten. ik heb het al een paar keer geprobeerd om te gaan spoten maar ik ben daar een beetje te lui voor, dus hoop ik dat het me echt gaat lukken. xx succes met BBG

Geef een reactie

