My Make-up Corner

My Makeup Corner2Ik droom al heel lang van een plekje voor al mijn make-up. Ergens waar ik het allemaal kwijt kan en waar er niets anders in de weg staat. Mijn bureau was altijd de plek waar ik mij opmaakte en dat vond ik helemaal niet leuk, alles kwam van een andere plek en ik moest het direct weer opruimen en er stonden te veel andere dingen in de weg. Toen ik besloot om mijn kamer opnieuw in te richten, besloot ik dus ook dat ik een plekje wou alleen voor make-up. Alle meubels vond ik bij Ikea en hoewel het er nog niet hรฉlemaal uitziet hoe ik wil, ben ik toch al ongelofelijk blij met mijn mijn make-up corner!

Het opvallendste zijn denk ik wel mijn lampen. Het was een heel gedoe om ze te installeren maar na een paar uur werk van mijn handige opa is het toch gelukt. Ik heb nu zelfs een schakelaar waarmee ik ze aan en uit kan zetten. Ik wou deze lampen omdat ik vaak ’s avonds zin krijg om looks te maken en een beetje te experimenteren. Omdat ik niet veel licht heb ik mijn kamer waren deze lampen dus echt wel een must. En let’s be honest, het ziet er gewoon geweldig uit! De spiegel is lekker groot en ook even hoog als de lampen, zo vormen ze samen een mooi geheel.

My Makeup Corner11De make-up tafel is de MALM van Ikea. Een hele moderne, strakke tafel met een glazen plaat bovenop, zo wordt het hout van de tafel niet vuil en kan je hem altijd goed schoon krijgen. Het enige nadeel aan deze tafel is de schuif. Die gaat niet helemaal open waardoor je moeilijk aan de achterkant kunt geraken. Ik heb al bij verschillende mensen gezien dat dit gemakkelijk op te lossen valt door iets te veranderen aan het schuifsysteem maar dat heb ik voorlopig nog niet gedaan. Voor de rest ben ik heel blij met deze tafel, bijna al mijn make-up past erin en door de bestekbakken die ik erin heb gelegd is alles ook mooi geordend.

My Makeup Corner3 My Makeup Corner5Op mijn tafel heb ik de dingen staan die ik elke dag gebruik. Een extra kleine spiegel, mijn dagelijkse make-up, wattenschijfjes, huidverzorging, lenzenproducten, kwasten, … Aan de andere kant staat nog een bakje met producten in die ik wil reviewen en een doosje van MAC, gewoon omdat ik die prachtig vind.

My Makeup Corner6 My Makeup Corner7 My Makeup Corner10 My Makeup Corner9Op de plank naast mijn tafel liggen oogschaduw paletten die niet in mijn tafel passen en mijn parfum collectie. Ook heb ik er een paar decoratie dingetjes opgezet zoals een oude theepot, een oude camera en een gouden kaars.

My Makeup Corner1Ik wil nog een paar dingen veranderen zoals mijn everyday bakje, maar daarvoor moet ik eerst de juiste spullen vinden. Ik heb bij H&M Home leuke dingen gezien maar spijtig genoeg kan je hier in Belgiรซ niet online bestellen bij H&M. Er is een paar dagen geleden wel een eerste H&M Home geopend in Gent dus misschien breng ik daar binnenkort eens een bezoekje aan. Toch kon ik het niet laten om mijn favoriete plekje in mijn kamer met jullie te delen, ik ben er gewoon zo blij mee!

XOXO Jerka

Geef een reactie

