Essence Longlasting lipstick Nude

Essence Longlasting lipstick Nude1De bruine, 90’s lipstick is weer helemaal in. Kijk maar naar Kylie Jenner, haar lippen zijn super populair. Essence heeft op deze trend ingespeeld door 5 nieuwe nude lipsticks aan hun vaste assortiment toe te voegen. De kleuren variëren van heel licht, tot iets bruiner met een vleugje paars erin. Ik was al een tijdje opzoek naar zo’n 90’s bruine lipstick en die heb ik nu gevonden!

Essence Longlasting lipstick Nude3 Essence Longlasting lipstick Nude9De hulzen van deze lipsticks hebben hetzelfde model, maar elk een andere kleur. De kleur van de huls komt namelijk overeen met de kleur van de lipsticks. Het ziet er niet alleen mooi uit, het is ook handig. Je ziet direct welke kleur het is en moet dus niet meer gaan zoeken tussen al je lipsticks.

Essence Longlasting lipstick Nude6 Essence Longlasting lipstick Nude8 Essence Longlasting lipstick Nude7Ik heb drie van de vijf kleuren uit deze lijn. 02 Porcelain Doll, 03 Come Naturally en 05 Cool Nude.

Essence Longlasting lipstick Nude1 - 02 Porcelain Doll Essence Longlasting lipstick Nude2 - 02 Porcelain Doll02 PORCELAIN DOLL

Spijtig genoeg is Pocelain Doll véél te licht voor mij. Het is een lichte koraal oranje kleur die bij een donkerdere huid wel heel mooi zou kunnen zijn. Misschien dat ik deze kleur in de zomer wel kan dragen, wanneer ik een beetje bruiner ben.

Essence Longlasting lipstick Nude3 - 03 Come Naturally Essence Longlasting lipstick Nude5 - 03 Come Naturally03 COME NATURALLY

Come Naturally vind ik prachtig. Dit is een bruinere kleur met een beetje paars erin.

Essence Longlasting lipstick Nude5 - 05 Cool Nude Essence Longlasting lipstick Nude6 - 05 Cool Nude05 COOL NUDE

Cool Nude lijkt op Come Naturally maar is meer roze. Deze kleur is niet al te fel en voor veel mensen de perfecte nude kleur denk ik.

De pigmentatie van elke lipstick is fantastisch. Ze brengen egaal aan en voelen zacht op de lippen, ik merk bijna niet dat ik een lipstick op heb. Ook zijn deze tinten heel draagbaar. Come Naturally is een beetje gewaagder omdat die meer naar paars neigt maar nog steeds heel stijlvol.

Deze lipsticks blijven ongeveer twee uurtjes goed zitten en dan is het tijd om ze bij te werken. Wanneer je veel praat of eet vervagen ze wel sneller.

Ik ben zeker en vast fan van deze nieuwe lipsticklijn van Essence. Come Naturally is nu al 1 van mijn favoriete lipsticks en ik heb hem al verschillende keren gedragen. Cool Nude vind ik perfect voor bij een felle ooglook of wanneer je toch iets op je lippen wil maar niets te opvallend.

Je kan de Essence Longlasting lipstick Nude voor €2,39 kopen bij Kruidvat.

XOXO Jerka

Geef een reactie

