Look – Sarah Hyland

image

Modern Family is één van mijn favoriete series en Haley Dunphy is mijn favoriete karakter. Zij wordt gespeeld door Sarah Hyland en zij is toch wel een beetje mijn girlcrush. De laatste tijd kom ik zoveel foto’s tegen van haar op events met prachtige make-up en kleding en ik kon het niet laten om één van die looks na te maken.

Look Sarah HylandOm deze ooglook te maken heb ik gebruik gemaakt van het Flawless palette van Makeup Revolution.
Eerst bracht ik de I Love Stage eyeshadow base van Essence aan over mijn hele ooglid tot aan mijn wenkbrauwen, deze bracht ik ook aan onder mijn oog. Ik begon met de kleur Pure Chocolate in mijn outer V en onder mijn oog, deze kleur blende ik uit tot in mijn crease. Barely Pink bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek als highlighter. Dan mengde ik de kleuren Angel en Gold Digger samen en dit bracht ik aan op mijn bewegend ooglid. Red Night bracht ik in het midden onder mijn oog aan voor een beetje meer kleur. Omdat ik bij deze look geen eyeliner ga aanbrengen, bracht ik de kleur Night aan boven mijn wimperrand zodat het daar toch een beetje donkerder word. Om mijn wenkbrauwbot te highlighten bracht ik Paper daar aan en blendde dan alles nog eens goed zodat er geen duidelijke lijnen meer zichtbaar waren.

Op mijn wimpers bracht ik twee laagjes Get Big Lashes mascara van Essence aan. Mijn wenkbrauwen tekende ik bij met de Eyebrow Styliste van Essence en om ze in vorm te houden bracht ik Hema Eyebrow Gel aan. Om te tightlinen gebruikte ik Hema Perfect eyeliner.

Look Sarah HylandAls foundation gebruikte ik de ELF Flawless Finish Foundation.
Omdat Sarah Hyland in deze look een hele bronzy en glowy huid heeft bracht ik een brightening concealer aan, namelijk de ELF High Definition Lifting concealer. Deze bracht ik aan onder mijn ogen, op mijn kin, op het midden van mijn voorhoofd en op mijn behendig. Dat poederde ik af met de All about matt poeder van Essence. Om dat bronzy effect te krijgen gebruikte ik het Terracotta 4 seasons bronzing powder van Guerlain en deze bracht ik aan onder mijn jukbeenderen, op de zijkant van mijn voorhoofd, tussen mijn wenkbrauwen, onder mijn kraakbeen en op mijn hals. Om alles een extra shimmer te geven gebruikte ik de Silky Touch blush in 40 Natural Beauty van Essence en deze bracht ik aan op mijn wangen en ook lichtjes over alle delen waar ik bronzer heb aangebracht. Op alle delen waar ik de concealer heb aangebracht gebruikte ik de highlighter Gotta Glow van ELF.

Mijn lippen vulde ik eerst in met de Catrice Ultimate Stay lipliner in 090 Holly Rose Woods (hierbij moest ik direct aan Pretty Little Liars denken :p). En als lipstick gebruikte ik Rosy Tan van ELF.

image Voor een feestje zou ik deze look zeker dragen. Maar voor overdag vind ik het toch een beetje te bronzy en glowy. Ik vond het eigenlijk heel leuk om een look na te maken van een celleb en als jullie dit vaker willen zien laat het dan zeker weten in de comments!

XOXO Jerka

Geef een reactie

