Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeHet bekendste product voor je wenkbrauwen is momenteel de Dipbrow Pomade van Anastasia Beverly Hills. Een creamy product in een mooi glazen potje waarmee je super strakke wenkbrauwen kan tekenen. Ik heb een kleine obsessie voor wenkbrauwen dus ik moest dit product gewoon hebben. In België is het volgens mij nergens te koop en op Nederlandse webshops was de prijs altijd rond €25. Ik had op andere blogs gelezen dat je de Dipbrow Pomade ook voor veel minder geld kan krijgen, dus ging ik opzoek! Op Beautybay.com vond ik ze voor €12,40 en dan heb ik maar direct twee kleuren gekocht. Na het opzoeken van vele reviews was ik er namelijk nog niet over uit welke kleur het beste bij mij zou passen. En als 1 van de kleuren helemaal niet goed zou zijn, kan ik het nog altijd gebruiken om anderen te maquilleren. Ik review de kleuren Ebony en Dark Brown vandaag uitgebreid voor jullie!

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeDe Dipbrow Pomade zit verpakt in een zwart kartonnen doosje. Op de achterkant vind je uitleg over het product.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeOp het doosje vind je ook nog de ingrediënten en de naam van de kleur.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeWanneer je het doosje opent, zie je een mooi glazen potje met een zwart plastic draaideksel. Op de onderkant staat de kleur van het product.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeDit zijn de swatches. De linkse foto is gemaakt in gewoon daglicht en de rechtse in zonlicht. Links op de foto’s zie je Ebony, eerst in 1 veeg en daarnaast opgebouwd. Rechts op de foto’s zie je Dark Brown, ook eerst 1 veeg en daarnaast opgebouwd. De beide kleuren drogen helemaal mat op en bevatten ook niets van glitter.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeDe Dipbrow Pomade in Ebony is 1 van de donkerste kleuren uit de lijn. Je kan hem makkelijk opbouwen, tot hij bijna zwart is. Wanneer je deze kleur lichtjes aanbrengt zie je een heel subtiele rode ondertoon.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeDark Brown is de perfecte kleur voor iedereen met donker bruin haar. In bepaald licht zie je bij deze kleur ook een héél lichte rode ondertoon maar die is meestal niet te zien. Dark Brown is ook heel makkelijk op te bouwen.

Het eerste wat mij opvalt is dat Ebony een beetje droger is dan Dark Brown. Maar dat geeft eigenlijk geen probleem want ze brengen allebei even makkelijk aan. Wanneer je niet gewoon bent om je wenkbrauwen bij te tekenen vraagt het natuurlijk wel enige oefening. Wanneer je donker haar hebt met een rode ondertoon is Ebony de perfecte kleur voor jou. Zelf vind ik Dark Brown beter bij mij passen omdat ik geen rode ondertoon heb. Maar eigenlijk zie ik niet héél veel verschil tussen de twee kleuren en vind ik dat ze beide wel bij mij passen. De Dipbrow Pomade blijft bij mij een hele dag perfect zitten. Je mag hem wel niet té dik aanbrengen anders kan hij gaan af brokkelen.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow PomadeIk heb mijn wenkbrauwen altijd bijgetekend met poeder en was daar altijd heel tevreden over. Maar nu ik de Dipbrow Pomade heb wil ik niets anders meer. Je kan je wenkbrauwen super strak bijtekenen en het valt minder op wanneer je de vorm van je wenkbrauwen een beetje aanpast. Met poeder zie je dat altijd onmiddellijk. Ik ben ongelofelijk tevreden met dit product en gebruik hem dagelijks met heel veel plezier.

XOXO Jerka

Geef een reactie

