Zoeva Rose Golden Complete Eye Set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Rose Golden Complete Eye kwastenset van Zoeva staat al heel lang op mijn wishlist. Ik hou namelijk ongelofelijk veel van goude dingen en ook van make-up kwasten. Vorige week was ik jarig en kocht ik de set met het geld dat ik had gekregen. Ik was super excited en gelukkig kreeg ik ze de volgende dag al thuis geleverd. Toen ik ze eindelijk in mijn handen had vond ik ze nog mooier dan op de foto’s die ik al had gezien.

Zoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe kwasten krijg je in een prachtig kunstleren bruin tasje met rosé gouden details. Je kan de kwasten hierin bewaren, maar omdat ze zo mooi zijn zet ik ze veel liever op mijn make-up tafel zodat ik er elke dag naar kan kijken. Het tasje is perfect voor in je handtas met je on the go make-up erin. Ik vind het tasje super handig omdat het groot genoeg is voor kwasten. Ik ga elk weekend naar mijn vriend en normaal gooi ik mijn kwasten gewoon in mijn handtas omdat ik niets heb waar ze in passen. Nu kan ik ze dus veilig en proper in dit tasje meenemen en mijn make-up past er ook nog makkelijk bij!

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe kwasten zijn nog eens allemaal verpakt in een plastic zakje.

Zoeva Rose Golden Complete eye setEn wanneer je ze uit dat zakje haalt zijn ze nog eens allemaal apart verpakt in een plasticje. Dat is misschien wel een beetje te veel van het goede (als je kijkt naar het milieu) maar je bent er dan ook wel zeker van dat de haren van de kwasten perfect blijven zitten.

Zoeva Rose Golden eye set32

Zoeva Rose Golden Complete eye setHoe ongelofelijk mooi zijn deze kwasten!? De steel is bruin en gemaakt van hout en de details zijn metaal en rose gold. Er zitten in totaal 12 oogschaduwkwasten in deze set en je betaalt er net geen €70 voor. Dat is dus nog geen €6 per kwast en je krijgt er dan ook gratis het tasje bij. Dat is een heel goede deal voor de kwasten van goede kwaliteit waar je jaren mee verder kan.

142 CONCEALER BUFFERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe grootste kwast uit deze set is de Concealer Buffer. Hij is bedoelt om concealer aan te brengen. Zelf die ik dat liever met een sponsje of mijn vingers omdat dat een veel natuurlijker effect geeft. Je kan deze kwast ook gebruiken om oogschaduw te blenden of om highlighter op je wenkbrauwbot aan te brengen. Deze kwast is gemaakt van synthetisch haar en kost normaal €8,80.

224 LUXE DEFINED CREASEZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Defined Crease is een fluffy blending kwast met lange haren. Deze is perfect om te blenden in je crease en je kan er ook heel subtiel kleur mee aanbrengen. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk en synthetisch haar en kost normaal €7,80.

226 SMUDGERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setMet de Smudger kun je oogschaduw uit vagen of blenden maar bijvoorbeeld ook oogpotlood langs je wimperrand kan je heel goed vervagen met deze kwast. Ook is deze goed om detailwerk mee te doen. Deze kwast is gemaakt van synthetisch haar en kost normaal €7,80.

227 LUXE SOFT DEFINERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Soft Definer is perfect om je look mee te blenden. Maar je kan er ook gewoon oogschaduw mee aanbrengen. Een heel veelzijdige kwast dus, die iedereen zou moeten hebben! Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

228 LUXE CREASEZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Crease is de perfecte kwast om te blenden in je arcadeboog. Door het puntje kan je heel precies werken en wanneer je oogschaduw aanbrengt met deze kwast krijg je een heel zacht effect. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

230 LUXE PENCILZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Pencil is een zacht, klein kwastje perfect voor detailwerk. Oogschaduw aanbrengen in je buitenste ooghoek, langs je wimperrand, in je arcadeboog, daarvoor is dit echt dé kwast. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

231 LUXE PETIT CREASEZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Petit Crease is eigenlijk een iets grotere versie van de Pencil kwast. Je kan hiermee oogschaduw aanbrengen in je crease en tegelijk ook een beetje blenden. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

234 LUXE SMOKY SHADERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Smoky Shader is een platte oogschaduwkwast. Handig voor grotere vlakken. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

237 DETAIL SHADERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Detail Shader is een perfecte kwast om oogschaduw aan te brengen langs je wimperrand of onder je oog. Je kan hier heel nauwkeurig mee werken. Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en kost normaal €7,80.

315 FINE LINERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Fine Liner is een klein, dun kwastje waarmee je eyeliner of oogschaduw langs je wimperrand kan aanbrengen. Door de knik in het metaal werkt hij heel fijn. Deze kwast is gemaakt van synthetisch haar en kost normaal €6,80.

317 WING LINERZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Wing Liner is een klassieke kwast voor eyeliner. Schuin afgesneden en heel smal. Ik vind de haartjes wel een beetje aan de lange kant, maar hij is wel oké. Deze kwast is gemaakt van synthetisch haar en kost normaal €6,80.

322 BROW LINEZoeva Rose Golden Complete eye set

Zoeva Rose Golden Complete eye setDe Brow Line is helemaal perfect om je wenkbrauwen bij te tekenen. De haren zijn heel stevig, kort en een beetje schuin afgesneden. Hij is heel plat waardoor je dunne, fijne lijntjes kan tekenen. Ik denk dat dat mijn favoriete kwast uit deze set is. Je kan deze gebruiken met zowel creamy producten als poeder. Deze kwast is gemaakt van synthetisch haar en kost normaal €6,80.

Zoeva Rose Golden Complete eye setIk ben ongelofelijk blij met deze kwastenset! Het is de perfecte basis voor elke ooglook. Ze zijn niet heel duur maar de kwaliteit is wel top. Voor beginners is deze set heel goed, je mist namelijk geen enkele kwast in deze set. Wel vind ik het overbodig dat er bijvoorbeeld verschillende kwasten zijn voor eyeliner, maar je moet een kwast natuurlijk niet gebruiken waarvoor hij bedoelt is. En ja, deze kwasten zijn gewoon prachtig! Ik vind deze set fantastisch en ook echt het geld waard!

XOXO Jerka

Geef een reactie

