Photo Diary #14

pizap.com14289265240091Eindelijk weer eens een photo diary! Ik vergat altijd foto’s te maken de laatste weken en vorige week is dat ook niet elke dag gelukt. Toch wou ik deze photo diary online zetten omdat ik een heel leuke week heb gehad. Ik ging een dagje naar Nederland en de Primark. Ik had hele leuke dagen met mijn vriend, we gingen karten en helpen op een communiefeest.

maandag1-tileMaandag besloot ik mijn haar te knippen. Er is iets meer dan 5cm af en het ziet er nu veel gezonder uit. Ik krulde mijn haar daarna nog eens. Ik had het al super lang niet meer gedaan en wou zien hoe het eruit zag met een beetje korter haar. Ik wil mijn haar nog altijd langer laten groeien, maar er waren zoveel dode punten dat ik besloot om die eraf te knippen. Ik ging samen met mama even langs bij mijn oma en in de avond at ik heerlijke tiki masala. Ik keek verschillende series onder het genot van mini eggs en ging dan slapen.

dinsdag1-tileDinsdag zat ik al vroeg in de auto met een vriendin en mijn vriend. We gingen namelijk een dagje naar Eindhoven shoppen. Het is iets meer dan 2 uur rijden vanuit Leuven. We wouden vooral naar de Primark, waar ik deze minion onsie zag. Spijtig genoeg was hij voor kleine kindjes, anders had ik hem zéker gekocht. Ik ging voor de eerste keer naar KFC en dat was zeker niet de laatste keer! Ik haalde mijn stappendoel die dag bijna, dat gebeurt ook niet vaak :p.

woensdag1-tileWoensdag deed ik veel huishoudelijke dingen. Ik ruimde de keuken op en deed de afwas. En ik begon ook eindelijk aan het opruimen van mijn kledingkast. Ik heb heel veel kleding die ik niet meer draag maar toch maar bijhoud, die gingen dus allemaal uit mijn kast! Het is nog niet helemaal gedaan maar alles ziet er al veel ordelijker uit. Ik bestelde een nieuwe lens, ja weeral. Deze lens is veel beter voor landschap foto’s en hiermee kan ik ook in en uit zoomen. Ik vond deze lens toch wel een must voor in Parijs zodat ik mooie foto’s kan maken daar.

donderdag1-tileDonderdag deed ik niet heel veel. Ik ben helemaal verliefd op een topje dat ik bij Primark kocht. Gewoon een heel simpel donkergrijs t-shirt met heel korte mouwen. Vorig jaar kreeg ik een fles Moët van mijn vriend voor mijn verjaardag en die plaatste ik eindelijk in mijn kast zodat ik er juwelen aan kon hangen. Het ziet er zo leuk uit! ‘S avonds keek ik een paar Jenna & Julien podcasts en ging ik daarna slapen.

Vrijdag vergat ik foto’s te maken. Ik heb in de voormiddag mijn kamer opgeruimd, ik ben in bad geweest en heb héél veel foto’s bewerkt. Rond 18u vertrok ik naar mijn vriend. Dat doe ik nu altijd met de fiets! Het is zo’n geweldig weer en ik word er helemaal niet nerveus van en dat heb ik wel wanneer ik de bus neem. Met de fiets ben ik op ongeveer een half uurtje bij mijn vriend en met de bus kan dat soms wel een uur duren. Met de fiets gaan heeft alleen maar voordelen!

zaterdag1-tileZaterdag ging ik samen met mijn vriend, zijn familie en een paar van hun vrienden karten. Ik had het nog nooit gedaan en vond het wel een beetje spannend. We hebben twee keer 15 minuten gereden, de eerste keer eindigde ik op de 5de plaats en de tweede keer op de 6de plaats. Ik vond het super leuk maar het is ook wel vermoeiend! Daarna gingen we allemaal kaasschotel eten thuis en hebben we een gezellige avond gehad.

Zondag heb ik ook geen foto’s gemaakt. Ik en mijn vriend gingen helpen op een communiefeest van kindjes waar we op babysitten. We moesten eten opwarmen, afwassen, tafels afruimen, zorgen dat iedereen altijd drinken had en zo van die dingen. Dat duurde tot ongeveer 18u en oh god, mijn voeten deden immens veel pijn omdat we bijna 6 uur hadden rechtgestaan. Het was wel leuk en het voelde goed om de ouders een plezier te doen! Om 19u zat ik alweer op de fiets naar huis. Thuis ging ik heerlijk relaxen in bad en ben ik vroeg in mijn bed gekropen met de nieuwe aflevering van Game Of Thrones.

Ik ga vanaf deze week weer een beetje meer een schema proberen aan te houden voor de blog. Plannen heb ik nog niet echt gemaakt, ik wil wel nog eens gaan shoppen en ik ga nog een paar dagen naar mijn vriend. Het wordt héérlijk weer dus daar ga ik zeker en vast ook van genieten! Wat ik wel gedaan wil krijgen is mijn kledingkast helemaal opruimen. Nog meer kleren wegdoen en alles een beetje ordelijker maken.

XOXO Jerka

Geef een reactie

