Zoella Beauty

imageZoe Sugg, aka Zoella, heeft ondertussen al bijna 8 miljoen subscribers op haar youtube kanaal. Eind september vorig jaar deed ze iets helemaal nieuw en bracht ze haar eigen beauty producten uit. Geen make-up zoals velen dachten maar bad- en lichaamsproducten, een kaars en verschillende make-up tasjes. Ik was heel benieuwd naar de Fizz Bar en vond één van de make-up tasjes ook heel mooi. Deze twee dingen kocht ik dus en ik laat ze vandaag aan jullie zien.

image

imageDe verpakking van deze Fizz Bar vind ik helemaal geweldig. Dik papier dat heel zacht aanvoelt, koraalroze en gouden details. Heel schattig en meisjesachtig, dat doet me helemaal denken aan Zoe zelf.

image

imageBij het openen van de Fizz Bar komt de geur je al direct tegemoet. Een heel bloemige geur die me doet denken aan de lente. Ik ruik er vooral lavendel in, dat vind ik zelf heel lekker maar ik ken ook verschillende mensen die lavendel verschrikkelijk vinden. Je kan natuurlijk niet iedereen blij maken en al zeker niet als het aankomt op geuren. De Fizz Bar zelf is wit en heel kruimelig. Je krijgt 8 stukjes, een beetje in de vorm van een chocoladereep. Je kan dus stukjes van de Fizz Bar afbreken en zelf beslissen hoeveel je er in je bad wil doen.

imageOm heel eerlijk te zijn, deze Fizz Bar viel heel erg tegen. Het is natuurlijk een fizz bar en geen bubble bar maar toch had ik een beetje bubbels verwacht. Mijn bad kreeg alleen maar een witte, milky kleur die er niet heel aangenaam uitziet. De eerst 5 minuten kon ik de lavendel geur nog een beetje ruiken, die heel aangenaam was, maar na die 5 minuten was dat helemaal weg.

P1050599

P1050602Ik heb twee stukjes gebruikt en dacht dat mijn badkamer helemaal gevuld zou zijn met die lekkere geur en was dus heel disappointed toen dat niet gebeurde. Een verzorgend effect heb ik ook helemaal niet gemerkt. Dat staat ook nergens aangegeven op de verpakking maar ik verwacht dat toch wel van zo’n product.

image

imageHet make-up tasje vind ik wel geweldig. Weeral heel schattig en meisjesachtig, niet echt direct mijn stijl maar toch vind ik dit er leuk uitzien. Ik heb het licht roze tasje met gouden bolletjes en ‘just say… YES’ erop gekocht.

imageHet materiaal is heel stevig en het tasje is lekker groot. Ik gebruik het persoonlijk om mijn camera en lenzen in te stoppen wanneer ik ze meeneem in mijn handtas. Ik heb een Panasonic Lumix GM1, een kleine systeemcamera die er perfect in past, een grote DSLR camera past hier zeker en vast niet in. Maar natuurlijk kan je dit tasje ook perfect gebruiken voor make-up of als pennenzak.

De Fizz Bar valt dus heel erg tegen en zal ik zeker niet opnieuw kopen. Maar het tasje vind ik geweldig en kan ik aanraden voor iedereen die nog opzoek is naar een leuk, stevig make-up tasje.
Ik heb deze Zoella Beauty spullen besteld op feelunique.com. Voor de Fizz Bar betaal je €7,15 en voor het tasje betaal je €11,44.

XOXO Jerka

Geef een reactie

