Nieuwe blognaam & eigen domein

Eindelijk heb ik de stap gezet! Ik heb mijn blognaam verandert, een eigen domeinnaam en hostingpaket gekocht. Dit idee zat al een hele tijd in mijn hoofd maar ik wist niet hoe ik eraan moest beginnen. Aller eerst wou ik afstappen van de beauty in mijn blognaam, omdat ik ook graag over andere dingen blog. Mijn vriend kwam met het geweldige idee ‘Jerka’s View’ en dat is dan ook de uiteindelijke naam geworden. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk een wordpress.org account had moeten maken omdat je daar zoveel meer mee kan doen. Na verschillende facebook-groepen over bloggen af te struinen vond ik ook eindelijk een goede hosting site. Vandaag heb ik de hele dag achter mijn pc gezeten om deze hele blog over te zetten naar mijn nieuwe blog en héél veel informatie te zoeken.

De layout is momenteel nog helemaal hetzelfde als hier maar daar komt hopelijk snel verandering in! Ik heb gewoon nog veel te veel ideeën in mijn hoofd en moet die allemaal samen brengen tot een geheel. Gelukkig heeft de broer van mijn vriend veel verstand van al de technische HTML en CSS dingen waar ik niks van snap, en hij gaat me dan ook helpen met een nieuwe layout te maken. Die komt er dus nog aan!

Er zullen op dit domein geen nieuwe artikelen meer komen en ik denk dat ik het binnenkort ook op privé ga zetten. Vanaf nu ga ik altijd bloggen op mijn nieuwe website,

 http://www.jerkasview.com/

Hopelijk kan ik al mijn bloglovin’ volgers overzetten zodat daar ook geen problemen van komen en dan kan ik hopelijk binnen een paar dagen of weken eindelijk hélemaal tevreden zijn met mijn nieuwe blog!

XOXO Jerka

Geef een reactie

